عضویت وزرای علوم و ارشاد در کارگروه اقتصاد دیجیتال

با پیشنهاد وزیر ارتباطات، وزرای ارشاد اسلامی و علوم، تحقیقات و فناوری نیز به عضویت کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال در آمدند.

عضویت وزرای علوم و ارشاد در کارگروه اقتصاد دیجیتال

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام ،با پیشنهاد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزرای ارشاد اسلامی و علوم، تحقیقات و فناوری نیز به عضویت کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال در آمدند. اعضای قبلی این کارگروه شامل وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات، صنعت معدن و تجارت، اقتصاد، دفاع، کار و امور اجتماعی، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس کل بانک مرکزی را شامل می‌شد که اعضای جدیدی با نظر وزیر ارتباطات و تصویب هیئت دولت در این کارگروه عضویت پیدا کردند.

کارگروه اقتصاد دیجیتال در دی ماه سال گذشته به منظور راهبری و هماهنگی توسعه اقتصاد دیجیتال در کشور و دستیابی به سهم ۱۰ درصدی آن از کل اقتصاد کشور، مندرج در اهداف کلان معماری شبکه ملی اطلاعات، به استناد اصول ۱۲۷ و ۱۳۸ قانون اساسی تشکیل و در هیئت دولت تصویب شد.

اهداف این کارگروه شامل توسعه زیرساخت‌های اقتصاد دیجیتال، برطرف کردن موانع و شتاب ‌بخشی به شکل‌ گیری زیست‌بوم اقتصاد دیجیتال، حمایت از پلتفرم‌ها و کسب ‌و کارهای دیجیتال و فناور پایه، بسترسازی برای توسعه اشتغال فناورانه پایه، برطرف کردن موانع فعالیت پلتفرم‌های ایرانی در سطح بین‌ المللی و توسعه مهارت‌های الزام‌آور اقتصاد دیجیتال می‌باشد.

این مصوبه همچنین تصمیم‌گیری درباره امور اجرایی در موضوعات مربوط به اقتصاد دیجیتال و تصویب و اصلاح آئین‌نامه و مقررات مربوط به این بخش به وزیران عضو کارگروه واگذار کرده است. این کارگروه در حال حاضر در حال تصویب لایحه حفاظت از داده‌های شخصی است.

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما