وان پلاس Ace 2 از شارژ 100 واتی پشتیبانی خواهد کرد

گوشی وان پلاس Ace 2 احتمالا نسخه بازار چین وان پلاس 11R خواهد بود.

وان پلاس Ace 2 از شارژ 100 واتی پشتیبانی خواهد کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام ،گوشی موردانتظار و پرچمدار وان پلاس 11 اخیرا برای بازار چین رونمایی شد و در ماه فوریه نیز برای بازار جهانی معرفی خواهد شد. در این راستا، برخی از گزارش‌ها اذعان داشته‌اند وان پلاس در سال جاری میلادی یک پرچمدار دیگر نیز عرضه خواهد کرد که احتمالا وان پلاس Ace 2 نام خواهد داشت. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، این گوشی هوشمند در لیست گواهی CMIIT قرار گرفته است و بخشی از مشخصات فنی آن فاش شده است.

طبق این گزارش، وان پلاس Ace 2 با شناسه مدل PHK110در لیست گواهی CMIIT ثبت شده است. با توجه به ثبت شدن این گوشی در لیست گواهی CMIIT، انتظار می‌رود وان پلاس Ace 2 به زودی برای چین معرفی شود. به علاوه، امکان دارد وان پلاس Ace 2 با نام تجاری وان پلاس 11R برای بازارهای جهانی عرضه شود. لیست گواهی CMIIT تایید می‌کند که وان پلاس Ace 2 به باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی مجهز خواهد بود که به مانند وان پلاس 11 از شارژ 100 واتی پشتیبانی خواهد کرد. به علاوه، پرچمدار جدید وان پلاس از شبکه 5G و ویژگی دو سیم کارت بهره خواهد برد.

شایعات قبلی ادعا کرده‌اند که وان پلاس Ace 2 از نماشگر حفره‌دار با لبه‌های خمیده و رزولوشن تصویر 1.5K بهره خواهد برد. قلب تپنده این گوشی نیز تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک خواهد بود که با حافظه رم 16 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت. پنل پشتی وان پلاس Ace 2 نیز میزبان دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی IMX890، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین 2 مگاپیکسلی خواهد بود. در پنل جلویی نیز دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی جای خواهد گرفت.

در نهایت باید اشاره کرد که وان پلاس در حال حاضر هیچکدام از جزئیات فنی مربوط به وان پلاس Ace 2 را اعلام نکرده است ولی اخیرا مدیرعامل این برند چینی ادعا کرد که وان پلاس در حال ساخت یک گوشی پرچمدار دیگر برای سال 2023 است به اندازه وان پلاس 11 قدرتمند است. در این راستا، به نظر می‌رسد گوشی مدنظر این مقام مسئول همان وان پلاس Ace 2 خواهد بود. 

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما