احتمال عرضه مک بوک ایر ۱۵ اینچی در سال جاری

مک بوک ایر ۱۵ اینچی اپل احتمال دارد که امسال عرضه شود اما ظاهرا برنامه‌های اپل برای عرضه یک مک بوک فوق نازک ۱۲ اینچی فعلا لغو شده است.

احتمال عرضه مک بوک ایر ۱۵ اینچی در سال جاری

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام ،اپل قصد دارد در سال ۲۰۲۳ یک مک بوک ایر ۱۵ اینچی بزرگتر عرضه کند، اما طبق آخرین اطلاعاتی که مارک گورمن از بلومبرگ به اشتراک گذاشته، انتظار نمی‌رود مک بوک ۱۲ اینچی که پیش‌تر شایعه شده بود با تراشه اپل سیلیکون در سال جاری میلادی عرضه شود.

باید گفت که راس یانگ تحلیلگر صنعت نمایشگر هم پیش‌تر ادعا کرده بود که تامین کنندگان اپل تولید پنل‌های نمایشگر ۱۵٫۵ اینچی را برای مک بوک ایر جدید در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ را آغاز خواهند کرد، که این فرضیه را مطرح کرده که این دستگاه در اوایل بهار امسال عرضه خواهد شد.

با توجه به اینکه مک بوک ایر به تازگی در سال ۲۰۲۲ بازطراحی شده است، این احتمال وجود دارد که مدل ۱۵ اینچی هم طراحی بسیار مشابه یا یکسان با آخرین مدل ۱۳ اینچی داشته باشد و احتمالا با گزینه‌های تراشه M2 و M2 Pro در دسترس قرار خواهد گرفت.

در مورد مک بوک ۱۲ اینچی هم گورمن ادعا کرده بود که اپل در نظر دارد آن را در پایان سال ۲۰۲۳ یا اوایل سال ۲۰۲۴ عرضه کند، اما امروز گفته که این نوت بوک کوچکتر اپل دیگر در نقشه راه کوتاه مدت این شرکت وجود ندارد.

اپل در گذشته سابقه عرضه نوت بوک‌های ۱۲ اینچی رده پایین و رده بالا را در کارنامه خود دارد؛ این غول کوپرتینویی در سال ۲۰۱۵ یک مک بوک بسیار نازک ۱۲ اینچی را معرفی کرد که تنها ۹۰۰ گرم وزن داشت، اما این دستگاه در سال ۲۰۱۹ متوقف شد. در بالاترین سطح هم اپل نوت بوک ۱۲ اینچی «PowerBook G4» را در اواسط دهه ۲۰۰۰ میلادی عرضه کرد که این دوره زمانی قبل از عرضه مک بوک پرو اصلی به حساب می‌آمد.

مک بوک ۱۲ اینچی قبلی در نتیجه استفاده از پردازنده‌های اینتل از نظر حرارتی محدود بود، اما تراشه‌های قدرتمند اختصاصی اپل، عملکرد برتر در هر وات دارند و به اپل امکان می‌دهند تا در صورت تصمیم درباره ساخت یک مک بوک بسیار نازک و بدون فن، آن را با خیال راحت روانه بازار کند.

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما