محصولات اپل امسال بروزرسانی عمده نخواهند شد

مارک گورمن در اظهارات این هفته خود گفته که برای محصولاتی نظیر ایرپادز، اپل واچ، آیپد و اپل تی وی، منتظر تغییرات و بروزرسانی خاصی در سال ۲۰۲۳ نباشید.

محصولات اپل امسال بروزرسانی عمده نخواهند شد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام ،مارک گورمن افشاگر معروف محصولات اپل امروز در جدیدترین اظهار نظرهایش در خبرنامه هفتگی خود گفته که اپل هیچ بروزرسانی عمده‌ای را برای خطوط تولید آیپد، ایرپادز، اپل تی وی و اپل واچ خود در سال ۲۰۲۳ در نظر نگرفته است.

انتظار می‌رود اپل هدست واقعیت ترکیبی خود را در بهار امسال معرفی کند و ظاهرا عرضه قریب‌الوقوع این هدست، تمرکز را از سایر محصولات موجود در مجموعه اپل دور کرده است. به گفته گورمن امسال هیچ بروزرسانی قابل توجهی برای آیپد پیش‌بینی نمی‌شود و نزدیکترین بروزرسانی اصلی در این مجموعه، مربوط به نیمه اول سال ۲۰۲۴ با آیپدهای ۱۱ و ۱۳ اینچی اولد انجام می‌شود. این تحلیلگر اظهار کرده که اپل در نهایت ممکن است ارتقاهای خیلی کمی را برای آیپد سطح پایه، آیپد مینی و آیپد ایر اعمال کند.

گورمن در مورد خط تولید ایرپادز نیز گفته که انتظار هیچ بروزرسانی قابل توجهی را در سال جاری نداشته باشید، که این موضوع می‌تواند حتی احتمال عرضه نسخه جدید ایرپادز مکس را هم رد کند. ایرپادز مکس قدیمی‌ترین محصول در سری ایرپادز است که شایعات حاکی از آن است که نسخه سبکتر و مقرون به صرفه‌تر آن در دست ساخت است.

برای اپل واچ هم مارک گورمن می‌گوید که انتظار تغییرات سخت افزاری بزرگی را در سال جاری ندارد، به جز برخی بهبودهای عملکرد که در مدل جدید این محصول اعمال می‌شود. اپل در ماه سپتامبر ۲۰۲۲ (شهریور ۱۴۰۱) یک مدل کاملا جدید از اپل واچ را به نام اپل واچ اولترا معرفی کرد، بنابراین بروزرسانی به نسبت کم برای این محصول و همچنین سایر مدل‌های اپل واچ، کاملا محتمل به نظر می‌رسد. در پایان این افشاگر گفته که اپل هیچ برنامه‌ای برای اپل تی وی جدید در سال ۲۰۲۳ ندارد، که البته با توجه به رویه اپل در مورد بروزرسانی این محصول، این موضوع چندان هم دور از انتظار نبود.

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما