رونمایی Thermaltake از خنک کننده های جدید خود در CES

کمپانی Thermaltake که بیشتر به دلیل لوازم جانبی PC محبوب است به تازگی از خنک کننده های جدید و اختصاصی در CES با پشتیبانی از فرم فکتورها و کاربری‌های مختلف رونمایی کرده است.

رونمایی Thermaltake از خنک کننده های جدید خود در CES

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل ازسخت افزارمگ ،با این حال ستاره محصولات معرفی شده این شرکت سیستم خنک کننده یکپارچه مایع Pacific TF3 است که Thermaltake هدف از ساخت آن را نصب بر روی فن‌های کیس 120 میلی متری بیان کرده است.

این سیستم از طریق سه گیج آنالوگ، خوانش آنالوگ و زنده‌ی دمای محیط داخل کیس، دمای مایع خنک‌کننده و فشار مایع خنک‌کننده را انجام می‌دهد. این شرکت همچنین خط تولید فن رادیاتورهای سری SwaFan خود را نیز با مدل‌های جدید آپدیت کرده و این فن‌ها را می‌توان به صورت سه تایی به یکدیگر وصل کرد و یک رادیاتور 360 میلی متری را تنها با یک کابل سرهم کرد.

سری فن‌های جدید این کمپانی همچنین از آدرس‌پذیری RGB نیز پشتیبانی می‌کنند و Thermaltake با اتصالات مغناطیسی که شبیه به کانکتور است اتصالات بین فن‌ها را بهبود داده و همچنین قابلیت جداسازی آن‌ها را نیز آسان‌تر کرده است. سری دیگر از این فن‌ها نیز قرار است در اندازه‌های 120 و 140 میلی متری عرضه شوند.

با این حال نوبت به پرچمدار این سری محصولات یعنی ToughLiquid Ultra 420 RGB که یک خنک کننده all-in-one برای پردازنده است می‌رسد. این خنک کننده برای استفاده با انواع پردازنده‌های نسل جدید بهینه شده و با پشتیبانی از نمایشگر OLED با پشتیبانی از محدوده رنگی بالا، توانایی نمایش هر چیزی را طبق گفته کمپانی سازنده دارد.

پشتیبانی از یک رادیاتور عظیم 140×420 میلی متری با سه فن و فشار استاتیک بالا، خنک کننده ToughFan 14 RGB را قادر به عملکرد بهینه و سرعت 2000 دور در دقیقه برای فن‌ها می‌کند.

آخرین خنک کننده معرفی شده از Thermaltake در CES خنک کننده پردازنده ToughAir 710 است که با استفاده از فین آلومینیومی و فن 140 میلی متر با فشار ساکن برای سوکت CPU های جدید توسعه یافته است. Thermaltake در همین راستا ادعا کرده که این مدل توانایی تحمل حرارت ساطع شده از پردازنده‌ای با TDP 250 وات را نیز دارد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما