بی‌ام‌و از پروتوتایپ خودرو خود در نمایشگاه CES ۲۰۲۳ رونمایی کرد

با توجه به مشخصات و ظاهر خوردوی جدید بی‌ام‌و که امروز معرفی شده، به نظر می‌رسد که این محصول دقیقا به منظور رقابت با خودروی اپل که مدت‌هاست گزارش‌ها در باره آن به بیرون درز کرده، طراحی شده است.

بی‌ام‌و از پروتوتایپ خودرو خود در نمایشگاه CES ۲۰۲۳ رونمایی کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل ازجی اس ام،شرکت بی‌ام‌و امروز در نمایشگاه CES از سدان اسپرت الکتریکی «i Vision Dee» رونمایی کرد، یک خودروی مفهومی که ظاهرا برای رقابت با خودروی الکتریکی اپل که مدت‌هاست شایعه شده، در نظر گرفته شده است.

این خودرو از برخی از فن‌آوری‌های تشخیص صدای آمازون استفاده می‌کند، اما در درجه اول رویکرد نرم افزاری خود بی‌ام‌و را به خودروهای نسل بعدی با ویژگی‌هایی که برای مقابله پیشگیرانه با شرکت‌های فن‌آوری مانند اپل طراحی شده‌اند که احتمالا در آستانه ورود به صنعت خودرو هستند، به نمایش می‌گذارد. بی‌ام‌و از سال ۲۰۱۹ بروزرسانی‌های نرم افزاری را برای میلیون‌ها خودروی خود ارایه کرده است و گفته که در آینده بر حفاظت از داده‌ها، هدایت توسعه دهندگان و یکپارچه‌سازی دیجیتالی تمرکز خواهد کرد.

در i Vision Dee رانندگان می‌توانند با استفاده از «اسلایدر واقعیت ترکیبی» روی داشبورد از بین پنج سطح مختلف اطلاعات، از جمله نشانه‌های جهت‌گیری واقعیت افزوده و نوتیفیکیشن‌های رسانه اجتماعی، هرکدام را به دلخواه انتخاب کنند. کل شیشه جلو به عنوان یک صفحه نمایش بزرگ عمل خواهد کرد؛ دستیار صوتی نسل بعدی بی‌ام‌و هم که Dee نام دارد، می‌تواند کمک راننده، شناسایی هویت راننده، باز کردن خودکار درب‌ها و موارد دیگر را ارایه کند.


 

همچنین این محصول دارای ۲۴۰ قطعه رنگ جوهر الکترونیکی با کنترل فردی است که می‌تواند کل رنگ و الگوهای نمایش خودرو را تغییر دهد. i Vision Dee به زودی در سال ۲۰۲۵ به عنوان بخشی از راه اندازی پلتفرم خودوریی مبتنی بر نرم افزار گسترده‌تر در دسترس خواهد بود.

پس از اعلام این خبر، بلومبرگ اشاره کرد که به نظر می‌رسد که i Vision Dee برای رقابت با خودروی برقی آینده اپل طراحی شده است و می‌تواند نشانه‌های ملموسی از انواع ویژگی‌هایی که از آن انتظار می‌رود در زمان معرفی نهایی ارایه دهد.

صدها گزارش روشنگرانه در مورد برنامه‌های خودروی اپل منتشر شده است، اما آخرین اطلاعات بلومبرگ ادعا می‌کند که این شرکت اخیرا برنامه‌های اولیه خود را کاهش داده و قیمت پیشنهادی صد و بیست هزار دلاری خود را کنار گذاشته است و جاه طلبی‌ها برای یک وسیله نقلیه کاملا خودران بدون فرمان را فراموش کرده است. بنابراین حالا دیگر این خودرو دارای پدال، فرمان و موارد دیگر از این قبیل خواهد بود.

اکنون انتظار می‌رود این خودرو با قیمتی کمتر از صدهزار دلار، طراحی بسیار معمولی‌تری با قابلیت‌های خودران محدود داشته باشد. این موضوع می‌تواند خودروی برقی اپل را به عنوان رقیب بسیار مستقیم‌تری برای به مدل S تسلا قرار دهد.

برآورد می‌شود که خودروی اپل در سال ۲۰۲۶ عرضه شود، اما ممکن است در سال ۲۰۲۵ معرفی شود، به خصوص که برای مدتی قبل از عرضه عمومی برای مصرف کنندگان، نیاز به تایید رگولاتوری و آزمایش‌های گسترده دارد.

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما