کوچک‌ترین مدل تلویزیون‌ های لیزری هایسنس با تصویری به‌ابعاد 150اینچ

هایسنس چندین سال است که برروی تولید تلویزیون‌ های لیزری که گاهی با نام تلویزیون لیزری نیز شناخته می‌شوند، متمرکز است.

کوچک‌ترین مدل تلویزیون‌ های لیزری هایسنس با تصویری به‌ابعاد 150اینچ

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ ،این شرکت در CES 2023 برای اولین‌بار از مدل قابل‌حمل جدیدی با روشنایی بالا رونمایی کرد. این پروژکتور کوچک هوشمند در کنار چهار مدل تلویزیون لیزری دیگر در نمایشگاه معرفی شد. البته درحال‌حاضر قیمت و تاریخ عرضه‌ این محصولات مشخص نیست. علاوه‌براین، این شرکت مجموعه تلویزیونی خود را نیز در سال 2023 راه‌اندازی کرد و یک تلویزیون پرچمدار جدید با روشنایی بالا به‌نام UX معرفی کرد.

هایسنس تصمیم گرفته که در سال 2023، محصولات لیزری خود را به دو دسته تقسیم کند: تلویزیون‌ های لیزری و سینمای لیزری. تفاوت این مدل‌ها در این است که تلویزیون‌ های لیزری هایسنس در واقع پروژکتورهایی با پرتاب فوق‌العاده کوتاه (UST) هستند. تلویزیون‌های لیزری از صفحه‌های حذف نور محیطی (ALR) بهره می‌برند برای نمایش تصاویر در اندازه‌های غیرقابل تنظیم، درست مانند یک تلویزیون معمولی، طراحی شده‌اند. ازطرف دیگر مدل‌های سینمای لیزری (غیر از نسخه‌ی Mini) نیز از نوع UST هستند اما به صورتی طراحی شده‌اند که اندازه تصویر قابل‌تنظیمی داشته باشند و بر روی هر سطحی قابل‌استفاده هستند.

هر دو دسته تلویزیون‌های لیزری و سینمای لیزری توسط رابط تلویزیون هوشمند Google TV پشتیبانی می‌شوند. البته مدل کوچک این محصولات از سیستم‌عامل تلویزیون هوشمند VIDAA هایسنس بهره می‌برد.

سری L9 پرچمدار لیزری هایسنس است که مجهز به موتور لیزری سه‌گانه TriChroma است. این محصولات از HDR 10 و دالبی‌ویژن پشتیبانی می‌کنند و 107 درصد گستره‌ رنگی BT.2020 را نیز پوشش می‌دهند. سطح روشنایی این پروژکتورها نیز 3000 لومن است.

L9H هایسنس علاوه‌بر رابط Google TV از تیونر NextGen TV (ATSC 3.0) برای پخش رایگان OTA تا 4K بهره می‌برد. Wi-Fi 6e در هنگام استفاده از روتر سازگار به سرعت و پایداری بی‌سیم کمک می‌کند و Airplay 2 این امکان را برای شما فراهم می‌کند که صدا و تصویر را از هر دستگاه یا رایانه سازگاری پخش کنید. هایسنس می‌گوید L9H به پورت‌های HDMI پرسرعت مجهز شده است اما نمی‌دانیم از کدام قابلیت‌های HDMI 2.1 پشتیبانی می‌کند.

L9H در هر دو اندازه صفحه نمایش 100 و 120 اینچی عرضه می شود. این نمایشگر با ALR جدید و بهره‌گیری از کالیبراسیون آسان تصویر، فرآیند نصب بسیار آسانی دارد.

تلویزیون لیزری هوشمند L5H 4K هایسنس

سیستم لیزر سه رنگ L9H چشمگیر اما در عین حال گران است. سری L5 این شرکت برای کاهش قیمت از منبع‌نور لیزر آبی رنگ X-Fusion استفاده می‌کنند اما همچنان با دالبی‌ویژن سازگار هستند. این مورد آن را به جایگزینی مقرون‌به‌صرفه‌تر برای افرادی که به‌دنبال تجربه‌ صفحه‌نمایش فوق‌العاده بزرگ هستند، تبدیل می‌کند.

به گفته هایسنس، روشنایی صفحه‌نمایش ALR برای نمایش محتوا حتی در نور روز نیز کافی است. L5H مثل L9H از قابلیت‌هایی مثل رابط Google TV، NextGen TV، AirPlay 2، وای‌فای 6E و FilmMaker پشتیبانی می‌کند. این محصول همچنین به درگاه HDMI ARC/eARC مجهز شده است.

Hisense می‌گوید L5H دارای مجموعه‌ای از بلندگوهای 40 واتی است که از دالبی‌اتموس نیز پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید این محصول را در مدل 100 یا 120 اینچی خریداری کنید.

تلویزیون‌ های لیزری هایسنس : سینما لیزر

سینمای لیزری جدید PL1 از لنزی با فوکوس خودکار و قابل‌تنظیم استفاده می‌کند که به شما اجازه می‌دهد تصاویر را با ابعاد 80 تا 120 اینچ نمایش دهید.

این دستگاه از یک منبع نور لیزری X-Fusion استفاده می‌کند که می تواند تا 2100 لومن را با استفاده از لیزر آبی و فیلتر رنگی فسفر تولید کند. هایسنس جزئیات دیگری درمورد این محصول ارائه نکرده است، اما به احتمال زیاد PL1 دارای طیف وسیعی از گزینه های اتصال HDMI، بی‌سیم و یک سیستم صوتی داخلی خواهد بود.

PX2-Pro نیز مثل L9H از سیستم لیزرTriChroma استفاده می‌کند و حداکثر روشنایی آن به 2400 لومن می‌رسد. این محصول همچنین از فناورهایی مثل دالبی‌ویژن و HDR 10 پشتیابی می‌کند.

PX2-Pro به سیستم فوکوس لنز دیجیتال قدرتمندی مجهز شده است که به کاربران اجازه می‌دهد ابعاد تصویر را بین 90 تا 130 اینچ تنظیم کنند. این محصول مثل L9H از رابط Google TV، درگاه HDMI پرسرعت و AirPlay 2 پشتیبانی می‌کند.

تلویزیون‌ های لیزری هایسنس

با وجود اینکه مینی پروژکتور هوشمند کوچک‌ترین عضو تلویزیون‌های لیزری هایسنس است، می‌تواند بزرگترین محدوده و اندازه تصویر را در این رده نمایش دهد: از 65 تا 150 اینچ. این قابلیت حتی در سیستم‌های لیزری 8K چندان معمول نیست.

هایسنس ادعا می کند که درست مثل L9H و PX2-Pro سطح روشنایی مینی پروژکتور لیزری جدید آن با بهره‌گرفتن از منبع‌نور لیزری سه‌گانه‌ TriChroma به ۱۶۰۰ لومن می‌رسد. همچنین، این محصول نیز مانند آن پروژکتورها 107 درصد گستره‌ی رنگی BT.2020 را پوشش می‌دهد و از وضوح 4K، فناوری دالبی‌ویژن و HDR 10 پشتیبانی می‌کند. این دستگاه از دو بلندگوی 20 واتی JBL بهره می‌برد که با دالبی‌اتموس و DTS سازگاری دارند. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به پشتیبانی از دستیار صوتی آمازون آلکسا و AirPlay 2 اشاره کرد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما