رونمایی از روتر WiFi 7 ایسوس ROG Rapture GT-BE98 با پشتیبانی از 4 باند

ایسوس به تازگی با حضور در CES از اولین روتر گیمینگ 4 بانده جهان (ROG Rapture GT-BE98) با پشتیبانی از WiFi 7 رونمایی کرده است.

رونمایی از روتر WiFi 7 ایسوس ROG Rapture GT-BE98 با پشتیبانی از 4 باند

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از  سخت افزارمگ ،روتر جدید ایسوس با پشتیبانی کامل از تکنولوژی ارتباط بی سیم WiFi 7 در کانال 320 مگاهرتز در باند 6 گیگاهرتز توانایی ارائه سرعت 160 درصد بیشتر نسبت به نسل قبل از این تکنولوژی را در اختیار قرار می‌دهد.

علاوه بر این این، روتر جدید با مدولاسیون 4K QAM قادر به انتقال دیتاهای بیشتری در حین انتقال اطلاعات در شبکه بی سیم است و اوج نرخ انتقال داده در این راستا 20 درصد بیشتر شده و سرعت فوق العاده 25,000 Mbps را ارائه می‌دهد. علاوه بر این‌ها، دو ویژگی مهم وای فای 7 یعنی Multi-Link Operation و Multi-RU Puncturing نیز اجازه اتصال و انتقای پایدار و کارآمد دیتا را در شبکه بی سیم فراهم می‌کنند.

در همین راستا قابلیت Multi-link operation به طور همزمان دیتاها را در بین کانال‌ها و باندهای مختلف انتقال می‌دهد و این توان عملیاتی روتر را برای رساندن داده‌ها به دستگاه افزایش می‌دهد. این قابلیت همچنین بر بهبود پایداری و تاخیر نیز تاثیرگذار است. Multi-RU puncturing نیز ویژگی دیگر است که پهنای باند کانال را برای رفع تداخل و افزایش کارایی به واحدهای کوچک‌تر تقسیم می‌کند.

گیمرها با این روتر می‌توانند با یک پورت WAN و یا LAN ده گیگابیتی از پهنای باند و عملکرد 10 برابر بهتر بهره‌مند شود. روتر ایسوس ROG Rapture GT-BE98 همچنین دو پورت LAN 10Gbps دیگر نیز در اختیار قرار می‌دهد.

روتر ایسوس ROG Rapture GT-BE98

Asus کاربران و گیمرهایی که در محیط‌ها و خانه‌های بزرگ ساکن هستند قابلیت RangeBoost Plus را در دسترس قرار داده که وضعیت سیگنال و پوشش کلی را ارتقا می‌دهد. پشتیبانی از تکنولوژی در اولویت قرار دادن ترافیک گیمینگ (Triple-level game acceleration) ایسوس نیز در این دستگاه لحاظ شده است.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما