مانیتور گیمینگ 500 هرتزی Alienware معرفی شد

رقابت در حوزه ارائه مانیتورهای پیشرفته‌تر روزبه‌روز داغ‌تر و نرخ به‌روزرسانی آنها همچنان سریع‌تر می‌شود.

مانیتور گیمینگ 500 هرتزی Alienware معرفی شد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ ،Alienware جدیدترین شرکتی است که به این رقابت‌ها ملحق شده‌است. Alienware روز گذشته مانیتور گیمینگ جدید 500 هرتزی خود (AW2524H) را معرفی کرد. درحال حاضر هیچ پنلی با وضوح 4K یا حتی QHD و نرخ 500 هرتز دردسترس نمی‌باشد. در عوض AQ2524H از یک پنل 24.5 اینچی IPS Full HD (1920 x 1080) استفاده می‌کند.

زمان پاسخ‌دهی AQ2524H در حالت Extreme، 0.5میلی‌ثانیه ذکر شده است. این محصول دارای گواهینامه Nvidia G-Sync است. این بدان معناست که شما می‌توانید از Nvidia Reflex Analyzer برای نظارت‌بر تاخیر کلی سیستم استفاده کنید. طراحی این مانیتور بسیار شبیه به سری AW2523HF فعلی است. اما با این تفاوت که متن لوگو در پشت دستگاه با رنگ متفاوت پس‌زمینه LED همراه خواهد بود. مانیتور گیمینگ آینده الین‌ویر می‌تواند تجربه بازی‌‌های ورزشی EA را به بالاترین سطح خود برساند.

Alienware مدعی است که که AQ2524H دارای روشنایی معمولی 400 نیت، گواهی VESA DisplayHDR 400 و نسبت کنتراست 1000:1 است که برای یک پنل IPS متوسط ​​است. با این اوصاف، پنل 10 بیتی AQ2524H باید بتواند 99 درصد از فضای رنگی sRGB را پوشش دهد.

مانیتور 500 هرتزی Alienware

از دیگر ویژگی‌های این مانیتور می‌توان به سنسور نور محیطی برای تنظیم خودکار روشنایی مانیتور با توجه‌به شرایط نوری اتاق و نور سه منطقه‌ای AlienFX اشاره کرد. ارتفاعAQ2524H همچنین قابل تنظیم است و از شیب (5- تا 21 درجه)، چرخش (20- تا 20 درجه) و چرخش (90- تا 90 درجه) پشتیبانی می‌کند.

در رابطه با اتصال، Alienware این مانیتور را را با دو HDMI 2.1، یک DisplayPort 1.4، چهار USB 3.2 (Gen 1)، یک جک هدفون و یک پورت خروجی ارائه می‌دهد.

Alienware هنوز جزییات دقیقی درمورد قیمت یا جزییات در‌دسترس بودن مانیتور 500 هرتزی Alienware منتشر نکرده‌است، اما اعلام کرده که این مانیتور در سه ماهه اول سال 2023 عرضه خواهد شد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما