خبری خوش برای اپل: بزرگ‌ترین کارخانه تولید آیفون جهان به حالت عادی بازمی‌گردد

فاکسکان، بزرگ‌ترین تأمین‌کننده اپل پس از هفته‌ها محدودیت و کاهش ظرفیت در بزرگ‌ترین کارخانه تولید آیفون جهان، بار دیگر به روزهای اوج بازمی‌گردد. با افزایش حجم تولید آیفون در این کارخانه، زمان انتظار برای خرید دستگاه‌هایی همچون آیفون 14 پرو کاهش پیدا می‌‌‌کند.

خبری خوش برای اپل: بزرگ‌ترین کارخانه تولید آیفون جهان به حالت عادی بازمی‌گردد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰و به نقل از دیجیاتو، این کارخانه ظاهراً قصد دارد در اوج ظرفیت خود به تولید آیفون ادامه دهد. به گفته «ویک وانگ»، مدیر فاکسکان این کارخانه درحال‌حاضر با 200 هزار کارمند به فعالیت خود ادامه می‌دهد. پیش‌تر گفته شده بود که ظرفیت تولید این کارخانه در ژانویه 2023 به حالت عادی بازمی‌گردد که ظاهراً پیش‌بینی‌ها درست از آب درآمده است.

پایانی بر مشکلات بزرگ‌ترین تأمین‌کننده اپل

اوایل آبان‌ماه خبرهایی در مورد محدودیت‌های تولید آیفون در کارخانه فاکسکان ژنگژو چین منتشر شد. در آن مقطع زمانی گفته شد که به‌دلیل محدودیت‌های ناشی از کرونا در چین، حجم تولید آیفون در این کارخانه تا 30 درصد کاهش پیدا می‌کند. ماجرا به همین جا ختم نشد و فاکسکان با مشکلات بیشتری روبه‌رو شد. علاوه بر محدودیت‌های کرونایی، اعتراضات کارگری و استعفای گروهی کارگران در این کارخانه باعث شد حجم تولید آن به‌شدت کاهش پیدا کند.

اکنون به گزارش بلومبرگ، فاکسکان، بزرگ‌ترین تأمین‌کننده اپل در کارخانه اصلی خود در شهر  ژنگژو  چین که طی ماه‌های گذشته روزهای پرتلاطمی را سپری می‌کرد و ظرفیت تولید آیفون را کاهش داده بود، به روزهای عادی بازمی‌گردد.

طی چند ماه گذشته، زنجیره تأمین اپل با محدودیت‌هایی روبه‌رو شد که نتیجه آن، کاهش تولید  آیفون 14  و  14 پرو  بود. در زمان اوج این محدودیت‌ها، اپل با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد که ظرفیت تولید آیفون 14 پرو کاهش یافته است. اکنون ظاهراً وضعیت تغییر کرده و بزرگ‌ترین کارخانه تولید آیفون جهان به روزهای اوج خود بازمی‌گردد که می‌تواند خبری خوب برای اپل و دوستداران این برند باشد.

منبع : دیجیاتو
کیف پول من

خرید ارز دیجیتال
به ساده‌ترین روش ممکن!

✅ خرید ساده و راحت
✅ صرافی معتبر کیف پول من
✅ ثبت نام سریع با شماره موبایل
✅ احراز هویت آنی با کد ملی و تاریخ تولد
✅ واریز لحظه‌ای به کیف پول شخصی شما

آیا دلار دیجیتال (تتر) گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

استفاده از ویجت خرید ارز دیجیتال به منزله پذیرفتن قوانین و مقررات صرافی کیف پول من است.



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

موافق افزایش کف «معافیت مالیاتی» به جای افزایش درصد حقوق هستید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما