سیستم خنک‌کننده سری گلکسی اس 23 احتمالا بهبود قابل توجهی خواهد داشت

عملکرد سیستم خنک‌کننده سری پرچمدار سامسونگ در مقایسه با نسل قبلی احتمالا حدود دو برابر بهبود خواهد داشت.

سیستم خنک‌کننده سری گلکسی اس 23 احتمالا بهبود قابل توجهی خواهد داشت

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل ازجی اس ام ،شایعات و گزاش‌های پیشین ادعا کرده‌اند که نسل جدید سری پرچمدار سامسونگ موسوم به سری گلکسی اس ۲۳ در مقایسه با نسل قبلی با بهبودهای مختلفی همراه خواهند بود. حالا امروز نیز گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه سری گلکسی اس ۲۳ از سیستم خنک‌کننده جدید و بهبودیافته‌ای برخوردار خواهد بود.

اخیرا سری گلکسی اس ۲۳ در لیست گیک‌بنچ قرار گرفت و جزئیات عملکرد پردازشی آن با تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو مشخص شد. البته باید اشاره کرد که اطلاعات قرار گرفته در لیست این بنچمارک از تناقض عجیبی رنج می‌بردند چرا که علی‌رغم عادی بودن امتیاز این سری پرچمدار در عملکرد تک هسته‌ای (به نسبت دیگر محصولات قرار گرفت در لیست این بنچمارک)، نتایج بخش چند هسته‌ای گیک‌بنج به وضوح نشان می‌داد که تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو در تست چند هسته‌ای با مشکل مواجه شده است و در مقایسه با دیگر گوشی‌های بازار، امتیاز کمتری را از خود به جای گذاشته است.

افت عملکرد پردازشی سری گلکسی اس ۲۳ که در بنچمارک گیک‌بنچ شاهد آن بودیم در حالی اتفاق می‌افتد که شایعه شده است سری گلکسی پرچمدار سامسونگ از نسخه اورکلاک شده (با فرکانس بالاتر) تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو عرضه خواهد شد. در این راستا، به نظر می‌رسد نسخه‌های سری گلکسی اس ۲۳ حاضر در لیست گیک‌بنچ دچار مشکل افت عملکرد پردازشی به دلیل گرمای بیش از حد شده بودند. البته یک بنچمارک دیگر از سری گلکسی اس ۲۳ در دسترس قرار گرفت که نشان می‌داد مشکل افت عملکرد این سری پرچمدار مرتفع شده است و امتیازهای آن به حالت عادی برگشته است.


 

با توجه به این موضوع، افشاگری برجسته به نام احمد کوایدر در شبکه اجتماعی توئیتر ادعا کرده است که سری گلکسی اس ۲۳ به سیستم خنک‌کننده جدیدی مجهز خواهد بود که قادر است عملکرد پردازشی تمام مدل‌های آن یعنی گلسی اس ۲۳، گلکسی اس ۲۳ پلاس و گلکسی اس ۲۳ الترا را بهبود قابل توجهی ببخشد. طبق این گزارش، سیستم خنک‌کننده گلگسی اس ۲۳، اس ۲۳ پلاس و اس ۲۳ الترا در مقایسه با گوشی‌های نسل قبلی به ترتیب حدود 1.6، 2.8 و 2.3 برابر پیشرفت خواهد داشت.

در نهایت باید اشاره کرد که اگر گزارش این درست باشد، می‌توان انتظار داشت که عملکرد پردازشی سری گلکسی اس ۲۳ بهبود زیادی داشته باشد و همچنین باید منتظر یک تجربه کاربری تمام عیار از این سری پرچمدار باشیم. 

 

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما