گلکسی S23 اولترا بهترین گوشی 2023 برای عکاسی در نور کم

با نزدیک‌شدن به عرضه سری گلکسی S23، جزئیات بیشتری در مورد گوشی‌های موجود در این خط تولید منتشر می‌شود.

گلکسی S23 اولترا بهترین گوشی 2023 برای عکاسی در نور کم

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ ،این‌بار هم افشاگری معتبر به نام Ice Universe با انتشار پستی در توییتر اعلام کرده که عکس‌های ثبت‌شده با گلکسی S23 اولترا در حالت شب، بسیار روشن و با‌کیفیت خواهند بود. بنابراین این احتمال وجود دارد که گلکسی S23 اولترا بهترین گوشی 2023 ازنظر عکاسی در نور کم باشد.

دوربین Galaxy S22 اولترا عملکرد بسیار خوبی در نور کم دارد. با این حال، دستگاه‌هایی مانند Vivo X90 Pro+ که اخیراً به بازار عرضه شده‌اند، به لطف سنسورهای دوربین بزرگ‌تر (1 اینچی) خود، ازنظر عکاسی در نور کم رقابت بسیار نزدیکی با پرچم‌دار کنونی سامسونگ دارد. در واقع، بسیاری از منتقدان معتقدند که Vivo X90 Pro+ در نور کم در‌مقایسه‌با گوشی پرچمدار فعلی سامسونگ، تصاویر بهتری ثبت می‌کند.

اگر غول فناوری کره جنوبی بخواهد در بازی عکاسی در نور کم پیشتاز بماند، باید گلکسی اس 23 اولترا را به سیستم دوربینی مجهز کند که بهتر از سیستم دوربین Vivo X90 Pro+ است. درواقع، اگر آخرین توییت Ice Universe حقیقت داشته باشد، سامسونگ در مسیر درستی قرار دارد. و گلکسی اس 23 اولترا حداقل می‌تواند با پرچم‌دار Vivo در تصویربرداری در نور کم برابری کند. این یعنی پرچم‌دار بعدی سامسونگ، یعنی گلکسی S23 اولترا، می‌تواند به بهترین گوشی هوشمند 2023 ازنظر عکاسی در نور کم تبدیل شود.

طبق اطلاعات منتشرشده، گلکسی اس 23 اولترا دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی در پشت خواهد بود. این سنسور 200 مگاپیکسلی نسخه ارتقایافته ISOCELL HP1 خواهد بود. علاوه‌براین، گزارش شده که این دستگاه به یک دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 10 برابر، یک دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی دیگر با زوم اپتیکال 3 برابر (برای تصاویر پرتره) و یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض مجهز خواهد بود. هم‌چنین، به نظر می‌رسد که این گوشی از فیلم‌برداری 8K با نرخ 30 فریم‌برثانیه پشتیبانی خواهد کرد.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما