نماینده بستان آباد: از نظر ما دولت و وزیر ارتباطات در حوزه اینترنت مقام پاسخگو هستند

غلامرضا نوری قزلجه نماینده بستان آباد و از اعضای کمیسیون ویژه طرح صیانت می‌گوید دولت در قبال وضعیت اینترنت کوتاهی کرده است و این در حالی است که می‌توانست جلوی وضعیت فعلی را بگیرد.

نماینده بستان آباد: از نظر ما دولت و وزیر ارتباطات در حوزه اینترنت مقام پاسخگو هستند

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام ،غلامرضا نوری قزلجه نماینده بستان آباد و از اعضای کمیسیون ویژه طرح صیانت می‌گوید که باید به سرعت پایین و فیلتر کردن اینترنت پایان دهند و دسترسی آسان مردم به آن را فراهم کنند. امروز شرایط مهیا است و نگرانی خاصی وجود ندارد و از آن شرایط اضطراری که گفته می‌شد عبور شده است. هفته‌ قبل که از نقاط مختلف بازدید می‌کردم آثار محدودسازی‌ها را در مشاغلی دیدم. من در طول یک سال و خرده‌ای که با اساتید و کارشناسان در این حوزه در ارتباط هستم به عمق موضوع پی نبرده بودم که زندگی مردم تا این اندازه به اینترنت و اپلیکیشن‌های متعارفی که مردم با آن کار می‌کنند وابسته است. قزلجه ادامه داد که واقعا نباید با اقتصاد مردم اینگونه برخورد کرد. این فضا عمدتا با اقتصاد مردم در طبقات پایین جامعه سر و کار دارد. این واقعیت را نباید دستاویز مسائل دیگری قرار داد و حتما تاکید دارم وضعیت اینترنت را حداقل به قبل از ۳ ماه پیش برسانند. در حالی که روزانه اتفاقات جدید رخ می‌دهد دوست داریم دسترسی‌ها آسان و کم هزینه‌تر شود و امیدواریم به وضعیت قبل برگردیم.

نوری قزلجه همچنین تصریح کرد که دولت مقداری کوتاهی کرده است. حداقل در شورای عالی فضای مجازی خود دولت با مصوبه‌ای می‌توانست جلوی آن را بگیرد، نه اینکه بگوید دست من نیست. وقتی در آن جلسه‌ای که رئیس جمهور حضور دارد اختیارات را واگذار می‌کردند، باید فکر امروز را می‌کردند. بالاخره از نظر ما دولت و وزیر ارتباطات در این حوزه مقام پاسخگو هستند و اگر جایی می‌خواهند اختیارات را بگیرند باید محکم سرکار بایستند. اینکه بگویند دست ما نیست قابل قبول نیست. وی ادامه داد که ما که نمی‌توانیم ارتباط خود را با دنیا قطع کنیم و اسم آن را اینترنت ملی بگذاریم. البته از لحاظ تکنولوژی اینترنت قابل قطع کردن نیست و با فیلتر کردن تنها هزینه‌ها افزایش پیدا می‌کند و عده‌ای از طریق فیلترشکن‌ها به سودهایی می‌رسند.

 

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما