تصاویر رندری گلکسی A34 رنگ‌بندی متنوع این گوشی را نشان می‌دهد

میان‌رده جدید سامسونگ در رنگ‌های خاصی مانند لیمویی، گرافیتی و بنفش عرضه خواهد شد.

تصاویر رندری گلکسی A34 رنگ‌بندی متنوع این گوشی را نشان می‌دهد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام ،همانطور که قبلا نیز شایعه شده بود، سامسونگ در حال توسعه یک میان‌رده جدید موسوم به گلکسی A34 است که احتمالا اوایل ماه ژانویه سال 2023 معرفی خواهد شد. در این راستا، ماه گذشته رندرهای CAD این میان‌رده در دسترس کاربران قرار گرفت و حالا به تازگی رندرهای جدیدی از گلکسی A34 منتشر شده است که طراحی و رنگ‌بندی متنوع آن را نشان می‌دهد.

طبق این تصاویر رندری که توسط وبسایت خبری TheTechOutlook به اشتراک گذاشته شده است، گلگسی A34 در رنگ‌های زیبایی روانه بازار خواهد شد که در نوع خود جالب توجه است. این تصاویر رندری میان‌رده جدید سامسونگ را در رنگ‌های بنفش، لیمویی، مشکی گرافیتی و نقره‌ای عرضه خواهد شد.

از نقطه نظر طراحی، پنل جلویی گلکسی A34 میزبان ناچ قطره‌ای دوربین سلفی است. در پنل پشتی گلکسی A34 دوربین سه‌گانه و فلش LED جای گرفته است که جزیره دوربین آن حذف شده است. در حال حاضر، هنوز مشخص نیست که سنسور اثر انگشت گلکسی A34 در زیر نمایشگر قرار خواهد گرفت و یا به بدنه آن منتقل خواهد شد. در گزارش این وبسایت، برخی از مشخصات فنی این میان‌رده نیز اعلام شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به نمایشگر 6.5 اینچی امولد با نرخ نوسازی 90 هرتزی و رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس اشاره کرد.

شایان ذکر است که دیروز گلکسی A34 در لیست بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفت و مشخص شد که این گوشی به تراشه دایمنسیتی 1080 مجهز خواهد بود. به همراه این تراشه، گلکسی A34 از حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی برخوردار است.  برای مقایسه، نسل قبلی این گوشی یعنی گلکسی A33 از تراشه اگزینوس 1280 بهره می‌برد. شایعه شده است که گلکسی A34 از دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. منبع تغذیه آن نیز به احتمال زیاد باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 25 واتی خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که گزارش‌های پیشین ادعا کرده‌اند گلکسی A54 که به تراشه اگزینوس 1380 مجهز است همراه با گلکسی A34 در ماه ژانویه معرفی خواهد شد. دیگر میان‌رده‌های غول فناوری کره جنوبی شامل گلکسی A14 و گلکسی A24 نیز احتمالا اوایل سال 2023 رونمایی خواهند شد.

 

 

منبع : جی اس ام


وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

تک نرخی شدن قیمت ارز به سود معیشتِ شهروندان است؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما