نسخه اسنپدراگون لپتاپ گلکسی بوک 2 پرو 360 معرفی شد

لپتاپ جدید سامسونگ به تراشه اسنپدراگون 8cx نسل سه و باتری بهبودیافته مجهز است.

نسخه اسنپدراگون لپتاپ گلکسی بوک 2 پرو 360 معرفی شد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام ،در ماه فوریه سال جاری میلادی سامسونگ از لپتاپ هیبریدی جدید خود موسوم به گلکسی بوک 2 پرو 360 رونمایی کرد و حالا غول فناری کره جنوبی به تازگی یک نسخه جدید از این لپتاپ را معرفی کرده است که به تراشه اسنپدراگون 8cx نسل سه مجهز است. نسخه اسنپدراگون گلکسی بوک 2 پرو 360 در حال حاضر برای بازار کره جنوبی معرفی شده است و فروش آن با برچسب قیمتی 1500 دلاری در تاریخ 16 ژانویه (26 دی) آغاز می‌شود.

اسنپدراگون 8cx نسل سه اولین تراشه 5 نانومتری برای دستگاه‌های ویندوزی مبتنی بر آرم محسوب می‌شود که در مقایسه با نسخه قبلی همین تراشه بهبودهای فراوانی داشته است. در این راستا، تراشه اسنپدراگون 8cx نسل سه در مقایسه با نسل قبلی حدود 85 درصد بهبود در بخش عملکرد چند هسته‌ای پردازنده مرکزی و حدود 6 درصد بهبود در عملکرد پردازنده گرافیکی داشته است.

مدل اسنپدراگون گلکسی بوک 2 پرو 360 از همان نمایشگر 13.3 اینچی مدل اینتل این لپتاپ بهره می‌برد. به علاوه، لپتاپ جدید سامسونگ با وزنی برابر با 1.04 کیلوگرم و ضخامتی برابر با 11.5 میلی‌متری دستگاهی سبک و نازک به حساب می‌آید. همانطور که از نام این لپتاپ پیداست، نمایشگر امولد گلکسی بوک 2 پرو 360 می‌تواند تا زوایه 360 درجه بچرخد و نقش یک تبلت را به خود بگیرد. ناگقته نماند که این لپتاپ از قلم هوشمند S Pen پشتیبانی می‌کند.

شایان ذکر است عمر باتری لپتاپ گلکسی بوک 2 پرو 360 به لطف تراشه اسنپدراگون بهبود قابل توجهی داشته است. براساس ادعای سامسونگ، نسخه اسنپدراگون گلکسی بوک 2 پرو 360 قادر است با یک بار شارژ تا 35 ساعت به پخش ویدئو بپردازد در حالی که مدل اینتلی آن تنها تا 21 ساعت فیلم پخش می‌کند. در بخش اتصالات، نسخه اسنپدراگون گلکسی بوک 2 پرو 360 از شبکه 5G داخلی و وای‌فای 6E پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات فنی این لپتاپ می‌توان به ویندوز 11 و قابلیت امنیتی پیشرفته Secured-Core اشاره کرد. 

 

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما