پوکو X5 5G از تراشه متفاوتی در مقایسه با ردمی نوت 12 بهره خواهد برد

سری گوشی‌های جدید پوکو احتمالا ماه ژانویه و یا فوریه سال 2023 میلادی معرفی خواهند شد.

پوکو X5 5G از تراشه متفاوتی در مقایسه با ردمی نوت 12 بهره خواهد برد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام ،همانطور که قبلا نیز شایعه شده بود، سری پوکو X5 5G  که شامل دو مدل پوکو X5 5G و پوکو X5 5G پرو می‌شود در ماه ژانویه و یا فوریه سال 2023 میلادی روانه بازارهای جهانی خواهد شد. در این راستا، برخی از شایعات ادعا کرده‌ بودند که پوکو X5 به عنوان نسخه ری‌برند شده ردمی نوت 12 عرضه خواهد شد. حالا به تازگی افشاگری برجسته اعلام کرده است که در مقایسه با ردمی نوت 12، گوشی جدید پوکو از تراشه متفاوتی بهره خواهد برد. به علاوه، این افشاگر برخی از مشخصات فنی پوکو X5 پرو نیز فاش کرده است.

طبق گزارش افشاگر Kacper Skrzypek، ردمی نوت 12 که در حال حاضر در بازار چین به فروش می‌رسد با نام مشابه روانه بازارهای جهانی خواهد شد. از آن سو، پوکو X5 با شناسه مدل moonstone نیز احتمالا از رام شبیه به نسخه بازار جهانی ردمی نوت 12 بهره خواهد برد. با این وجود، شایعه شده است که پوکو X5 از تراشه متفاوتی نسبت به گوشی ردمی برخوردار خواهد بود. در این راستا، پوکو X5 به تراشه اسنپدراگون 695 مجهز خواهد بود در حالی که ردمی نوت 12 با تراشه اسنپدراگون 4 نسل یک روانه بازار شد.شایان ذکر است از آنجایی که سخت‌افزار موجود در این دو گوشی با پلتفرم مشابه کوالکام همراه هستند، توسعه یک رام واحد برای آن ممکن است.

 

در گزارش این افشاگر دیگر مشخصات فنی پوکو X5 ذکر نشده است ولی انتظار می‌رود سایر مشخصات فنی این گوشی هوشمند با ردمی نوت 12 یکسان باشد. در این راستا و با فرض مشابه بودن مشخصات فنی پوکو X5 با ردمی نوت 12، میان‌رده جدید پوکو احتمالا از نمایشگر 6.67 اینچی امولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی برخوردار خواهد بود. کانفیگ‌های این گوشی نیز شامل حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی خواهد بود. منبع تغذیه پوکو X5 باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 33 واتی است. پنل پشتی پوکو X5 نیز میزبان دوربین دوگانه 48 مگاپیکسلی خواهد بود.

در پایان گزارش خود، Kacper Skrzypek ادعا کرده است که پوکو X5 پرو به عنوان نسخه ری‌برند شده ردمی نوت 12 پرو Speed Edition روانه بازار‌های جهانی خواهد شد و از مشخصات فنی مشابه‌ گوشی ردمی بهره می‌برد. در این راستا، ردمی نوت 12 پرو Speed Edition به نمایشگر امولد 6.67 اینچی فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی 120 هرتزی مجهز است. قلب تپنده این گوشی نیز تراشه اسنپدراگون 778G+ است که با حافظه رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. از دیگر مشخصات فنی ردمی نوت 12 پرو Speed Edition می‌توان به دوربین 108 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 67 واتی اشاره کرد. 

 

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما