سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ روی محصولی با پلتفرم هارمونی او اس مشاهده شد

به نظر می‌رسد پلتفرم هارمونی او اس هواوی، تازه‌ترین مشترین سنسورهای سامسونگ است.

سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ روی محصولی با پلتفرم هارمونی او اس مشاهده شد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام،تا به حال شرکت‌های زیادی از جمله ریلمی و شیائومی از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی ISOCELL HM2 سامسونگ استفاده کرده‌اند. اما اخیرا یک محصول با سیستم عامل دیگری به جز اندروید به این چرخه اضافه شده است. نام این گوشی هوشمند WIKO 5G بوده و با پلتفرم HarmonyOS همراه است.

WIKO نام یک برند تولید کننده گوشی‌‌های هوشمند است که در کشور فرانسه فعالیت می‌کند. این کمپانی به تازگی وارد کشور چین شده و به نظر می‌رسد که محصولات مبتنی بر 5G شرکت هواوی تحت این برند به فروش می‌رسند. از آن جا که هواوی به دلیل اعمال تحریم‌ها امکان فروش محصولات مبتنی بر تکنولوژی 5G را دارا نیست، این استراتژی پیش روی قرار گرفته است.

گوشی هوشمند WIKO 5G حاصل این همکاری است که می‌توان آن را همان Nova 9 SE دانست که با پلتفرم هارمونی او اس و مبتنی بر 5G روانه بازار شده است. سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ در این گوشی هوشمند در کنار یک سنسور ۸ مگاپیسکلی الترا واید و ۲ سنسور ۲ مگاپیکسلی به عنوان دوربین ماکرو و سنسور تشخیص عمق ایفای نقش می‌کنند. از جمله سایر مشخصات سخت افزاری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز (LCD)
  • تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ کوالکام
  • باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت

باید منتظر بمانیم و ببینیم که هواوی با استفاده از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ، در مقایسه با محصولات این شرکت کره‌ای آیا شانسی برای عرض اندام خواهد داشت یا خیر. در سال‌های اخیر، شرکت‌های زیادی تصمیم گرفته‌اند تا از سنسورهای سامسونگ برای دوربین محصولات خود استفاده کنند. به عنوان مثال می‌توان به موتورولا Edge 30 الترا و ردمی نوت ۱۲ دیسکاوری اشاره کرد که هر دو از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ استفاده کرده‌اند.

در حالی که عملکرد سامسونگ در حوزه طراحی و توسعه چیپست آنچنان که باید و شاید موفق نبوده است، اما به نظر می‌رسد که متخصصان این شرکت کره‌ای در حوزه ساخت سنسورهای دوربین کارشان خوب بوده است.

 

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما