Arduboy Mini جدیدترین کنسول دستی با اندازه کارت اعتباری

Arduboy Mini جدیدترین کنسول بازی دستی با الهام از Game Boy است که سازنده آن کوین بیتس است، مردی که پشت Arduboy هشت بیتی اصلی مبتنی بر آردوینو است.

Arduboy Mini جدیدترین کنسول دستی با اندازه کارت اعتباری

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزار مگ ،این کنسول دستی بازی کوچک با طول حدود دو چهارم (همانطور که در بررسی اولیه Gizmodo نشان داده شده است)، بسیاری از مزایای مشابه Arduboy بزرگتر را علیرغم اندازه جمع و جورش، مانند صفحه نمایش OLED، صدها بازی منبع باز، و طراحی آشکاری که کاربران را به کشف هک سخت افزار و کدگذاری تشویق می‎‌کند در خود حفظ کرده است.این کنسول دستی بازی کوچک با طول حدود دو چهارم (همانطور که در بررسی اولیه Gizmodo نشان داده شده است)، بسیاری از مزایای مشابه Arduboy بزرگتر را علیرغم اندازه جمع و جورش، مانند صفحه نمایش OLED، صدها بازی منبع باز، و طراحی آشکاری که کاربران را به کشف هک سخت افزار و کدگذاری تشویق می‎‌کند در خود حفظ کرده است.

در واقع، Arduboy Mini با بلندگو یا باتری داخلی همراه نیست. در عوض، این گجت با کنتاکت‌های لحیم کاری برچسب‌گذاری شده واضح برای جایگذاری باتری و بلندگوی موجود در پشت دستگاه ارائه می‌شود. در غیر این صورت، Arduboy Mini می‌تواند توسط یک باتری قابل حمل متصل به پورت USB-C تغذیه شود.

Arduboy Mini دارای یک صفحه نمایش OLED تک رنگ 128 در 64 پیکسل، یک پردازنده ATmega32u4 با فرکانس 16 مگاهرتز و شش دکمه است – چهار دکمه در سمت چپ جلویی که مانند یک پد جهت قرار گرفته اند و دو دکمه در سمت راست که می‌توانند به عنوان دکمه‌های اکشن در بازی استفاده شوند. دکمه هفتم نیز در پشت دستگاه قرار دارد که برای تنظیم مجدد کنسول استفاده می‌شود. کتابخانه‌ای با بیش از 300 بازی 8 بیتی الهام گرفته از یکپارچه‌سازی با سیستم‌عامل، از پیش نصب شده بر روی کنسول کوچک وجود دارد، که همه منبع باز و ایجاد شده توسط یک انجمن توسعه دهنده اختصاصی هستند.

پیش‌سفارش برای Arduboy Mini در حال حاضر با قیمت 29 دلار از طریق یک پروژه KickStarter باز در دسترس است، که تنها در عرض 13 ساعت پس از عرضه در 7 دسامبر (16 آذر)، از هدف اولیه بودجه 10،000 دلاری خود فراتر رفت. هنگام خرید چندین کنسول Arduboy Mini (مانند یک بسته ده تایی به قیمت 240 دلار) تخفیف در نظر گرفته می‌شود و انتظار نمی‌رود که اجرای آن تا ژوئن 2023 (خرداد 1401) آغاز شود.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما