وال استریت ژورنال: ایلان ماسک از اواخر 2022 با ولادیمر پوتین در ارتباط بوده است

اقتصاد ۱۰۰- ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس‌اکس، از اواخر سال 2022 به‌طور منظم با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، در تماس بوده و این موضوع نگرانی‌هایی را برای امنیت ملی آمریکا به همراه داشته است.

وال استریت ژورنال: ایلان ماسک از اواخر 2022 با ولادیمر پوتین در ارتباط بوده است

به گزارش گروه دانش و فناوری، ارتباط بین ماسک و پوتین، نگرانی‌هایی را در میان برخی مقامات اطلاعاتی آمریکا به وجود آورده است. گزارش شده که در یکی از این گفتگوها، پوتین از ماسک خواسته به شی جین پینگ، رئیس‌جمهور چین لطف کرده و از فعالسازی اینترنت ماهواره‌ای استارلینک در تایوان خودداری کند.

در گزارش وال ‌استریت ژورنال آمده است که در سال گذشته، منافع ماسک و روسیه بیش از پیش با یکدیگر تلاقی داشته‌اند. روسیه از شبکه اجتماعی ماسک، یعنی «ایکس»، برای راه‌اندازی کمپین‌های اطلاعات نادرست استفاده کرده که از جمله‌ی آنها می‌توان به اطلاعات غلط درباره تیم والز، نامزد معاونت ریاست جمهوری آمریکا (حزب دموکرات) و واکنش دولت فدرال آمریکا به طوفان‌های اخیر اشاره کرد.

ارتباط ایلان ماسک و پوتین

دولت اوکراین نیز اعلام کرده که نیروهای روسی حاضر در این کشور، شروع به استفاده از استارلینک برای افزایش برد پهپادهای خود کرده‌اند.

منابع آگاه به وال ‌استریت ژورنال گفته‌اند که دولت آمریکا با یک چالش روبه‌رو شده؛ چرا که به شدت به فناوری‌های ماسک وابسته است. برای مثال، اسپیس‌اکس ماهواره‌های حساس امنیت ملی را به مدار زمین پرتاب می‌کند.

انتهای پیام

منبع : تکراتو
کیف پول من

خرید ارز دیجیتال
به ساده‌ترین روش ممکن!

✅ خرید ساده و راحت
✅ صرافی معتبر کیف پول من
✅ ثبت نام سریع با شماره موبایل
✅ احراز هویت آنی با کد ملی و تاریخ تولد
✅ واریز لحظه‌ای به کیف پول شخصی شما

آیا دلار دیجیتال (تتر) گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

استفاده از ویجت خرید ارز دیجیتال به منزله پذیرفتن قوانین و مقررات صرافی کیف پول من است.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما