سیستم عامل MagicOS 9.0 آنر معرفی شد؛ از سفارش قهوه تا تشخیص Deepfake

اقتصاد ۱۰۰- آنر از سیستم عامل MagicOS 9.0 مبتنی بر اندروید 15 را در چین رونمایی کرد. به گفته‌ی آنر این سیستم نخستین سیستم عامل هوشمند شخصی‌سازی‌شده است که تطبیق‌پذیری بالایی دارد.

سیستم عامل MagicOS 9.0 آنر معرفی شد؛ از سفارش قهوه تا تشخیص Deepfake

به گزارش گروه دانش و فناوری، سیستم‌عامل MagicOS 9.0  آنر که یک هفته قبل از معرفی رسمی مجیک 7 رونمایی شده می‌تواند در چندین اپلیکیشن با پشتیبانی از مدل زبانی اختصاصی آنر یا همان MagicLM کار کند.

این شرکت ادعا می‌کند که این سیستم عامل توانایی درک زبان طبیعی و بینایی کامپیوتری را دارد و همچنین می‌تواند از عادات شما یاد بگیرد و از شرایط آگاه باشد.

مشخصات سیستم عامل MagicOS 9.0 آنر

یکی از قابلیت‌های جالب سیستم عامل آنر این است که می‌تواند در اپلیکیشن‌ها به مانند یک دستیار واقعی عمل‌ کند؛ مثلا قهوه سفارش دهد، خرید را تکمیل کرده و پرداخت را با یک فرمان ساده تایید کند.

در حالی که مدل جدید 3B پارامتری کمتر از مدل 7B قبلی دارد، MagicLM  می‌تواند تا 80 درصد مصرف انرژی را کاهش دهد. همچنین می‌تواند سرعت بارگذاری را تا 77 درصد افزایش داده  و سرعت تولید کلمات را 500 درصد بهبود بخشد. به این ترتیب، کاهش 1.8 گیگابایت در فضای ذخیره‌سازی و 1.6 گیگابایت در مصرف RAM نیز حاصل می‌شود.

مشخصات سیستم عامل MagicOS 9.0 آنر

سیستم‌عامل MagicOS 9.0  همچنین به عنوان اولین سیستم عامل مجهز به قابلیت شناسایی عمیق هوش مصنوعی برای تشخیص جعل عمیق (Deepfake) معرفی شده که از کاربران در برابر کلاهبرداری‌ها محافظت می‌کند.

از نظر طراحی، این سیستم عامل ویژگی‌های جدیدی مانند دسکتاپ چند منظوره (Versatile Desktop)، قفل صفحه جادویی (Magic Lock Screen) و سبک جادویی (Magic Style) را ارائه می‌دهد که تجربه کاربری را به شکل کامل‌تری شخصی‌سازی می‌کنند. همچنین قابلیت‌های جدیدی مانند گالری هوش مصنوعی، پاک‌کن هوش مصنوعی، بازسازی چهره و گسترش تصویر هوش مصنوعی نیز به آن اضافه شده است.

مشخصات سیستم عامل MagicOS 9.0 آنر

آنر تأیید کرده که به‌روزرسانی MagicOS 9.0 برای حدود 36 دستگاه ارائه خواهد شد، اما این عرضه ابتدا در بازار چین انجام می‌شود و دستگاه‌های بین‌المللی باید کمی بیشتر منتظر بمانند. اگر پیش‌بینی‌ها درست از آب در بیایند، سیستم‌عامل جدید آنر اوایل سال 2025 همرمان با معرفی بین‌المللی مجیک 7 به صورت جهانی عرضه می‌شود

انتهای پیام

منبع : تکراتو
کیف پول من

خرید ارز دیجیتال
به ساده‌ترین روش ممکن!

✅ خرید ساده و راحت
✅ صرافی معتبر کیف پول من
✅ ثبت نام سریع با شماره موبایل
✅ احراز هویت آنی با کد ملی و تاریخ تولد
✅ واریز لحظه‌ای به کیف پول شخصی شما

آیا دلار دیجیتال (تتر) گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

استفاده از ویجت خرید ارز دیجیتال به منزله پذیرفتن قوانین و مقررات صرافی کیف پول من است.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما