تایید عرضه RTX 4070 Ti برای اولین بار به صورت رسمی توسط انویدیا

انویدیا به تازگی به صورت رسمی عرضه کارت گرافیک دسکتاپ RTX 4070 Ti را در اطلاعات ارائه شده سخت‌افزاری برای پشتیبانی از یک نرم‌افزار تایید کرده است.

تایید عرضه RTX 4070 Ti برای اولین بار به صورت رسمی توسط انویدیا

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزار مگ ،NVIDIA Omniverse View یک نرم‌افزار برای مشاهده پروژه‌های نرم‌افزاری قدرت گرفته با رندرهای RTX است.

این ابزار نرم‌افزاری به هنرمندان و طراحان اجازه نشان دادن طرح سه بعدی پروژه‌هایشان را می‌دهد و همچنین قابلیت‌های اضافه کردن یادداشت‌ها و تغییرات در پروژه نیز در آن تعبیه شده است. با این حال انویدیا اخیراً سیستم سخت‌افزاری مورد نیاز برای پشتیبانی از این اپلیکیشن را در دسترس قرار داده و این شرکت به صورت رسمی در آن، استفاده از کارت گرافیک GeForce RTX 4070 Ti را توصیه کرده و این در نهایت عرضه این GPU را نیز تایید می‌کند.

در هفته‌های گذشته اخبار بسیاری از افشای تصاویر، مشخصات و قیمت این GPU منتشر شده بود اما این اولین باری است که انویدیا به صورت رسمی عرضه این کارت را تایید می‌کند، با این وجود این GPU فعلا به طور رسمی وجود خارجی ندارد و عرضه نشده است.

این کارت در کنار کارت گرافیک RTX A4500 که مبتنی بر پردازنده گرافیکی GA102 با پشتیبانی از 20GB حافظه رم، قرار گرفته و در همین راستا انتظار می‌رود که RTX 4070 Ti با پشتیبانی از 12GB VRAM عرضه شود.

طبق آخرین اطلاعات، انویدیا قرار است 6 روز دیگر احتمالا در نمایشگاه CES از این کارت رونمایی کند و بررسی اولیه این سری کارت نیز برای 4 ژانویه در نظر گرفته شده است. این کارت جدیدترین عضو از سری کارت‌های رده بالای RTX 40 دسکتاپ است و اولین مدلی است که قرار است با پردازنده گرافیکی AD104 در دسترس قرار گیرد.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما