رونمایی MSI از سیستم گیمینگ MEG Trident X2 با خنک کننده اختصاصی

MSI با دیگر خبر ساز شده و این شرکت از سیستم دسکتاپ گیمینگ MEG Trident X2 با پشتیبانی از نسل سیزدهم پردازنده‌های اینتل و انویدیا RTX 4090 رونمایی کرد.

رونمایی MSI از سیستم گیمینگ MEG Trident X2 با خنک کننده اختصاصی

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ ،MSI شعار راه‌اندازی و معرفی این کیس گیمینگ خود را بازی کردن بدون محدودیت اعلام کرده و این سیستم دسکتاپ قرار است با استفاده از پردازنده Intel Core i9، افزایش عملکرد 41 درصدی نسبت به نسل قبل از این سری ارائه دهد.

این سیستم با پشتیبانی از پردازنده‌های گرافیکی RTX 40 و نسل چهارم هسته‌های Tensor، و پردازنده‌های گرافیکی Streaming Multiprocessors قرار است در پاسخگویی به نیاز گیمرها بی نظیر باشد. MSI در همین رابطه اذعان کرده که گیمرها می‌توانند بازی‌ها را در رزولوشن 4K با فریم ریت 100 اجرا کنند.

رابط ماشین و انسان MSI HMI نیز که یک تکنولوژی اختصاصی است در این سیستم تعبیه شده. علاوه بر کنترلرهای اصلی، یک صفحه نمایش لمسی 4.5 اینچی نیز در این نسل اضافه شده است. سیستم گیمینگ سفارشی MSI MEG Trident X2 با پشتیبانی از پردازنده‌های اینتل i9-13900K عرضه می‌شود و علاوه بر این‌ها قابلیت‌های خنک کنندگی ویژه و اختصاصی MSI Silent Storm Cooling 3 نیز برای دفع گرما و عملکرد موثر قطعات در نظر گرفته شده است.

MSI این کیس را با طرح خنک کنندگی Air Baffle عرضه می‌کند که در آن هوای سرد به خنک کردن قطعات کمک می‌کند و اجازه بازگشت هوای گرم به داخل قطعات داده نمی‌شود. این روش با طراحی وارونه مادربرد استفاده شده، به طوری که کارت گرافیک در قسمت بالایی قرار گرفته تا ابتدا توسط هوای سرد خنک شود.

گرمای پردازنده مرکزی نیز قرار است توسط یک خنک کننده مایع 280 میلی متری دفع شود. MSI در طراحی سیستم خنک کنندگی کلی کیس از سه بخش اصلی استفاده کرده که اجازه بهبود جریان هوا و خنک کنندگی بیشتر قطعات را می‌دهد. این شرکت همچنین اذعان کرد که طرح مورد نظر 13 درصد عملکرد بهتری را نسبت به طرح‌های کلاسیک ارائه می‌دهد.

گیمرها همچنین می‌توانند با سویچ کردن از حالت Balanced به Extreme عملکرد این سیستم را 8 درصد دیگر نیز ارتقا دهند. سیستم دسکتاپ جدید MSI همچنین به آخرین نسل رم‌های DDR5 مجهز است و ذخیره‌ساز دستگاه نیز با پشتیبانی از PCI-e 5.0 SSD عرضه می‌شود.

سیستم گیمینگ MSI MEG Trident X2

همه‌ی این قابلیت‌ها به علاوه منبع تغذیه 1000 واتی با پشتیبانی از ATX 3.0 می‌تواند نیازهای کارت RTX 4090 و گیمرها را برآورده کند. MSI همچنین از کانکتور جنجالی و 16 پین 12VHPWR انویدیا استفاده کرده است.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما