گلکسی S25 اولترا ، ستاره فروش سامسونگ در سال 2025 خواهد بود

اقتصاد ۱۰۰ - یکی از منابع کره‌ای، پیش‌بینی غول فناوری کره‌ای در خصوص فروش گلکسی S25 اولترا پرچمدار، یکی از محصولات جدید سامسونگ را با کاربران به اشتراک گذاشته است.

گلکسی S25 اولترا ، ستاره فروش سامسونگ در سال 2025 خواهد بود

به گزارش گروه دانش و فناوری،سامسونگ به فروش پرچمداران بعدی خود خیلی خوشبین است. یکی از منابع کره‌ای پیش‌بینی سامسونگ از فروش سری گلکسی اس 25 را با کاربران به اشتراک گذاشته است. همانطور که می‌دانید پرچمداران بعدی سامسونگ در سال 2025 از راه می‌رسند. تاکنون شایعات زیادی در خصوص ویژگی‌ها و زمان عرضه این محصولات منتشر شده است.

صبح امروز گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد سامسونگ قصد دارد سری گلکسی اس 25 خود را به تراشه کوالکام مجهز کند. اکنون thelec، گزارش جدیدی از پیش‌بینی سامسونگ در خصوص فروش این پرچمداران در سال آینده منتشر کرده است.

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهند، در میان گوشی‌های هوشمند این برند، پرچمداران سری S، فروش بیشتری نسبت به سایرین دارند. در این میان مدل S Ultra معمولا از بقیه محبوب‌تر است. بدیهی است که سامسونگ انتظار دارد از فروش گلکسی S25 اولترا سود بیشتری کسب کند.

گلکسی S25 اولترا ، ستاره فروش سامسونگ در سال 2025 خواهد بود

سفارشاتی که سامسونگ به تامین‌کنندگان داده است نیز نشان می‌دهد که این شرکت بر فروش سری گلکسی اس 23 حساب زیادی باز کرده است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، غول فناوری کره‌ای در نیمه اول سال آینده میلادی 6 میلیون گوشی گلکسی اس 25، 5 میلیون گلکسی اس 25 پلاس و 11 میلیون گلکسی اس 25 اولترا را روانه بازار می‌کند.

احتمالا گلکسی S25 اولترا با صفحه‌نمایش 6.9 اینچی به عنوان رقیبی قدرتمند برای آیفون 16 پرو مکس وارد بازار می‌شود. سامسونگ برای هماهنگ‌تر کردن اعضای خانواده جدید خود، گوشه‌های گرد را برای این مدل انتخاب می‌کند.

سامسونگ پیش‌بینی کرده که تا ماه ژوئن 2025، موفق به فروش 22 میلیون دستگاه از سری گلکسی اس 25 خود شود. او احتمال می‌دهد که نیمی از این فروش را گلکسی S25 اولترا برای او رقم بزند.

همچنین سامسونگ پیش‌بینی کرده که کشور آمریکا بیشترین استقبال را از پرچمداران جدیدش داشته باشند. این شرکت احتمال می‌دهد بیش از 30 درصد از فروش را اروپا به ثبت برساند.

آنطور که مشخص است سامسونگ محصولات مختلفی را در سال میلادی آینده، عرضه می‌کند. این شرکت حتی گلکسی S25 FE باریک‌تری را برای رقابت با مدل اسلیم آیفون 17 آماده کرده است.

لازم به ذکر است که فروش سری گلکسی اس 24، نسبت به سری گلکسی اس 23 در نیمه اول سال جاری، با سود دورقمی سامسونگ همراه بود.

انتهای پیام

منبع : تکراتو
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما مجمع تشخیص ،پیشنهاد عضویت ایران در FATF را تصویب می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما