ممنوع کنندگان آیفون در ایران را بشناسید

اقتصاد ۱۰۰ - به گفته نماینده سابق مجلس افرادی خواستار ممنوعیت رجیستری آیفون شدند که خودشان آیفون در دست داشتند.

ممنوع کنندگان آیفون در ایران را بشناسید

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از خبرآنلاین،  رشیدی کوچی با بیان اینکه ده نفر به دنبال ممنوعیت واردات آیفون بوده و هستند، گفت:«خواستگاه ممنوعیت رجیستری و واردات آیفون کمیسیون اصل ۹۰ مجلس بود که عموماً از اعضای جبهه‌ی پایداری هستند.

جمعی از همین نماینده‌ها خارج از صحن مجلس به محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور وقت، نامه نوشتند و خواستار ممنوع شدن واردات این گوشی شدند. آقای مخبر هم در نامه‌ای به وزارت صمت و وزارت ارتباطات واردات و رجیستری گوشی‌های آیفون را ممنوع کرد.»

او بابیان این موضوع که عزم دولت پزشکیان این است که فیلترینگ را بردارد، گفت:« تمام کسانی که اکنون در دولت مسئولیت دارند، مخالف فیلترینگ هستند و ۹۰٪ کسانی که در دولت مسئولیت دارند، آیفون در دست دارند و مخالف عدم رجیستری آیفون هستند.

اینکه چرا اقدامی نمی‌کنند، به این دلیل است که اکنون فضای بین‌الملل بسیار ملتهب است و دولت هم هنوز استانداران، رؤسای ادارات و مدیرکل‌ها را بر سر کار نگذاشته است و همه این‌ها می‌توانند برای دولت دردسر درست کنند.»

حدود ۱۵روز قبل، کارزار «درخواست رجیستری و رفع ممنوعیت واردات گوشی‌های آیفون» به قلم جلال رشیدی کوچی نوشته شد. نماینده دوره‌ی یازدهم مجلس که برای شرکت در دوره‌ی دوازدهم رد صلاحیت شد، در متن این کارزار به مشکلاتی اشاره کرد که به‌موجب عدم رجیستری آیفون رخ داد و از رئیس‌جمهور خواست با هماهنگی وزارت صمت و وزارت ارتباطات، هرچه سریع‌تر برای برطرف کردن این مشکل اقدام کنند.

اگرچه این درخواست تاکنون حدود ۶۳۰۰۰ امضا داشته است اما رشیدی کوچی، نویسنده آن، براین باور است که تعداد امضاهای آن باید بیشتر شود و با رسانه‌ای‌تر شدن، درخواست رجیستری و رفع ممنوعیت واردات گوشی‌های آیفون، به یک مطالبه‌ی ملی تبدیل می‌شود. بنابراین او معتقد بود برای اینکه ممنوعیت آیفون به دیگر گوشی‌های هوشمند سرایت نکند، باید  همچنان این درخواست را مطالبه کرد.

انتهای پیام

منبع : خبرآنلاین
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما مجمع تشخیص ،پیشنهاد عضویت ایران در FATF را تصویب می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما