سری آنر X60 با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای و باتری عظیم وارد بازار خواهد شد

اقتصاد ۱۰۰ - سری آنر X60 با مشخصات برجسته و برتری مانند اتصال ماهواره‌ای و باتری عظیم 6600 میلی آمپر ساعتی به زودی در بازار عرضه خواهد شد.

سری آنر X60 با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای و باتری عظیم وارد بازار خواهد شد

به گزارش گروه دانش و فناوری،شرکت آنر در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی‌های هوشمند جدید خود یعنی سری آنر X60 در هفته آینده است. گزارش‌های پیرامون این سری نوید مشخصات و قابلیت‌های برتر و بهتری را نسبت به نسل قبلی می‌دهند. علاوه بر این، این شرکت با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو از برخی ویژگی‌های برجسته این گوشی مانند باتری عظیم و ارتباط ماهواره‌ای پرده برداشته است.

مدل برتر این سری از گوشی‌های آنر به احتمال زیاد دارای یک باتری بزرگ با ظرفیت 6600 میلی آمپر ساعت خواهد بود. این یعنی خریداران از یک ارتقاء قابل توجه نسبت به باتری‌های 5800 میلی آمپر ساعتی موجود در سری آنر X50 بهره‌مند خواهند شد. خود شرکت آنر نیز ادعا کرده است که آنر ایکس 60 تنها با یک بار شارژ تا دو روز متوالی آماده به کار خواهد بود.

البته این شرکت هنوز جزئیات مربوط به سرعت شارژ را اعلام نکرده اما عکس‌های فاش شده نشان می‌دهند که حداقل یکی از مدل‌های حاضر در این سری دارای شارژ 35 واتی خواهد بود. شایان ذکر است که وجود باتری 6600 میلی آمپر ساعتی برای نسخه پرو تایید شده و هنوز مشخص نیست که ظرفیت باتری در سایر مدل‌های سری X60 آنر چقدر خواهد بود.

علاوه بر باتری، آنر گفته است که سری X60 از اتصال ماهواره‌ای پشتیبانی خواهد کرد. این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد تا در مناطقی که پوشش شبکه‌ای و آنتن محدودی دارند، به راحتی پیام‌های خود را ارسال و دریافت کنند. با استناد به این مطلب، آنر ایکس 60 اولین گوشی در بخش میان رده با اتصال ماهواره‌ای خواهد بود.

از سوی دیگر، انتظار می‌رود که این دستگاه دارای یک صفحه نمایش 6.8 اینچی AMOLED با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی باشد. این گوشی به تراشه دایمنسیتی 7025 مدیاتک با 12 گیگابایت رم، 12 گیگابایت رم مجازی و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و از یک باتری 5800 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 35 واتی تغذیه خواهد کرد. در پنل جلویی یک دوربین 8 مگاپیکسلی و در پنل پشتی یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت. علاوه بر این، گفته می‌شود که Honor X60 با رابط کاربری MagicOS 8 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 کار خواهد کرد. بدون شک، با نزدیک شدن به تاریخ عرضه، تیزرها و جزئیات بیشتری از سری Honor X60 منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

منبع : تکراتو
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما