10 بازی برتر رایگان برای اندروید که در سال 2022 منتشر شده است

بازی‌های موبایلی در سال 2022 به رشد خود ادامه دادند و برخی از آنها در حال حاضر ده‌ها میلیون بار دانلود شده‌اند.

10 بازی برتر رایگان برای اندروید که در سال 2022 منتشر شده است

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ ،الان بهترین زمان برای شناخت و معرفی 10 بازی برتر رایگان اندروید در سال 2022 است. ما در اینجا سعی کرده‌ایم تنها بازی‌های رایگان را که امکان تهیه آن برای همه میسر است را معرفی کنیم. البته سلیقه‌ها متفاوت است و ممکن است شما برخی از آنها را دوست نداشته باشید، اما مطمئنا می‌توانید چیزی باب میل خود را در این لیست پیدا کنید. در اینجا بهترین بازی های اندروید رایگان منتشر شده در سال 2022 را مشاهده می‌کنید.

برای تهیه این لیست بیش از 200 بازی دسته بندی شده و مورد بررسی قرار گرفته است. نقطه پایانی برای این مقاله 10 دسامبر 2022 (19 آذر) است. بنابراین، اگر بازی در آن تاریخ یا حدود آن منتشر شد، برای این لیست در نظر گرفته نشده است زیرا فرصت کافی برای تست و بررسی و همچنین دریافت بازخوردها وجود نداشته است. این لیست به ترتیب حروف الفبا تهیه شده است.

  1. Catalyst Black
  2. Deemo II
  3. Diablo Immortal
  4. Dislyte
  5. Disney Mirrorverse
  6. Path to Nowhere
  7. Quadline
  8. Tower of Fantasy
  9. Vikingard
  10. Game of the year: Apex Legends Mobile

Catalyst Black یک بازی تیراندازی بتلگراند سوم شخص از Super Evil Megacorp، سازنده Vainglory است. این بازی بیشتر به خاطر حالت‌های بازی خلاقانه‌اش، مانند Hydra، که بازیکنان با یکدیگر و همچنین یک رئیس مبارزه می‌کنند، شناخته شده است. از نظر گیم پلی خالص، راضی کننده و سرگرم کننده است. شما در اطراف می‌دوید و با اسلحه‌ها و توانایی‌های خود حریفان را به هلاکت می‌رسانید. این در درجه اول PvP آنلاین است، بنابراین بیشتر وقت خود را صرف مبارزه با افراد و علیه آنها خواهید کرد.

این بازی هنوز کمی باگ دارد اما توانسته بسیاری از مشکلات خود در یک سال ابتدایی را حل کند. بیشتر شکایات مربوط به کرش کردن بازی در حین بازی و برخی از خطاهای کلی است. با این حال، این یکی از بهترین های سال است و در فهرست بهترین های سال Google Play نیز قرار داشت.

Deemo II یک بازی ریتمیک از Rayark است، توسعه دهنده‌ای که می‌داند چگونه بازی‌های ریتمی انجام دهد. بازی داستان سرایی را با گیم پلی ریتمیک ترکیب می‌کند، به گونه‌ای که شما معمولا در این سبک نمی‌بینید. Deemo II شامل 30 آهنگ به همراه بسته‌های DLC است که بیش از 120 عنوان دیگر را به کتابخانه اضافه می‌کند. در مقایسه با نسخه اول، این نسخه دارای گرافیک بهتر، مکانیک بهتر و کارهای بیشتری برای انجام دادن است.

تنها نقطه ضعف واقعی این است که در دستگاه‌های پایین رده یا قدیمی به خوبی اجرا نمی‌شود. برای جلوگیری از لگ داشتن در حین بازی به چیزی نسبتاً مدرن و حداقل متوسط نیاز دارید. Deemo II یکی از دو بازی ریتمی بسیار خوب است که امسال منتشر می‌شود که همچنان پررونق است.

Diablo Immortal با جنجال‌های زیادی عرضه شد. مشکل بزرگ آن این بود که برای تراز کردن شخصیت شما تا حداکثر سطح برای شما هزینه دارد، هزینه‌ای که باید با افزایش سن و گسترش بازی افزایش یابد. این یک شکست بزرگ برای بازیکنان کامل و هاردکور RPG بوده است، به غیر از این، بازی توانسته فوق العاده ظاهر شود.

هنگامی که شخصیتی را ایجاد می‌کنید، در دنیایی باز پرسه می‌زنید که دارای هزاران داستان، NPCها و تماس‌های فرانشیز دیابلو است. مکانیک قوی است و پیشرفت در بیشتر مواقع مناسب است. سیستم کنترل دستی کمی پیچیده است، اما بعد از مدتی به آن عادت می‌کنید. اگر بلیزارد به تراکنش‌های کوچک راضی باشد، Diablo Immortal به راحتی یک RPG موبایل سطح بالا خواهد بود.

Dislyte یک بازی RPG گاچای موبایل است. از نقطه نظر تئوری یک بازی کاملاً استاندارد است: شما قهرمانان را احضار می‌کنید، یک تیم ایجاد می‌کنید، از آنها برای مبارزه با افراد بد استفاده می‌کنید و داستان را پیش می‌برید. مبارزه نسبتاً معمولی است. شما حرکات شخصیت را انتخاب می‌کنید و آسیب زیادی وارد می‌کنید. برخلاف اکثر گاچاها، این یکی از عناصر فانتزی استفاده می‌کند و آنها را با محیط مدرن ترکیب می‌کند. حتی موسیقی به طرز لذت بخشی مدرن است.

این عنوان واقعاً ایراد زیادی ندارد. فقط از قرار گرفتن در یک ژانر اشباع شده رنج می‌برد که توسعه دهندگان مکانیک‌ها و مفاهیم منحصر به فرد را امتحان می‌کنند تا به آنها کمک کند برجسته شوند. با این حال، Dislyte قطعاً این کار را بهتر از بسیاری از رقبای خود انجام می‌دهد، و طرفداران گاچا باید از آن لذت ببرند.

Disney Mirrorverse یکی دیگر از RPG‌های موبایلی است که به شدت بر سیستم رزمی خود تکیه دارد. این بازی دارای یک سیستم RPG اکشن واقعی نیست، اما حرکات اضافی قطعاً به آن کمک می‌کند تا نسبت به اکثر RPG‌های موبایل روان‌تر به نظر برسد. بازی مملو از شخصیت‌های دیزنی از خواص مختلف به عنوان قهرمان و آنتاگونیست است. همه چیز در این بازی به خوبی اجرا شده است، و بازی برای مبتدیان و طرفداران RPG با تجربه تر آسان است.

در کل بازی واقعاً ایراد زیادی ندارد. مانند Dislyte، Disney Mirrorverse در یک ژانر شلوغ وجود دارد، بنابراین رقابت زیادی دارد. برخی از اشکالات جزئی وجود دارد، اما توسعه‌دهنده کار شایسته‌ای را در حفظ ثبات بیشتر انجام داده است.

Path to Nowhere یک RPG استراتژیک با عناصر گاچا و تم انیمه مانند بسیاری از بازی‌های دیگر در این سبک است. این مکانیک تا حدودی شبیه به بازی هایی مانند Arknights است که در آن شخصیت‌های خود را در مسیر دشمن قرار می‌دهید و با آنها به نبرد می‌پردازند. گیم پلی به سبک دفاعی شبه برج، کمی تازگی به روند کار اضافه می‌کند. در غیر این صورت با یک بازی بسیار معمولی رو به رو هستیم. شخصیت‌ها را احضار کنید، سطح آن‌ها را بالا ببرید، از آن‌ها برای پیشرفت داستان استفاده کنید و راه خود را تا انتها ادامه دهید.

این بازی در بیشتر موارد بسیار خوب ظاهر شده است. شما بر اساس اولویت آن را دوست خواهید داشت یا از آن متنفرید زیرا بازی همانطور که برای آن طراحی شده اجرا می شود. محیط پسا آخرالزمانی به شیوه‌ای سرگرم کننده وحشتناک است و محلی سازی نیز برای یک بازی غیرانگلیسی اصلی بالاتر از حد متوسط است. مانند بسیاری از گاچاها، بزرگترین مشکل Path to Nowehere بودن در یک بازار شلوغ است.

Quadline یک بازی پازل مینیمال است که از بسیاری از چیزهای معمولی در بازی‌های موبایلی اجتناب می‌کند. به عنوان مثال، هیچ آموزش واقعی وجود ندارد. شما بازی را تا زمانی انجام می‌دهید که بفهمید چگونه کار می‌کند. خوشبختانه، این کار خیلی طول نمی‌کشد زیرا مکانیک بسیار ساده است. شما بلوک‌ها را می‌چرخانید تا خطوط را در اطراف شکل خود حرکت دهید تا زمانی که خطوط به نقاط انتهایی هر پازل برسند. به مرور زمان با بالا رفتن از مراحل، پازل‌ها نیز پیچیده‌تر می‌شوند.

ضمن اینکه یک مجموعه با بیش از 140 سطح وجود دارد که با توجه به قیمت 0.99 دلاری آن معامله خوبی است. برخی از ویژگی‌های دیگر عبارتند از حالت روشن و تاریک، تنظیمات کوررنگی، و عدم وجود تایمر یا خرید درون برنامه‌ای که مانعی برای شما ایجاد کند. این یک بازی کوچک و بسیار ساده است که تقریباً هر کسی می‌تواند آن را بازی کند.

Tower of Fantasy یکی از بزرگ‌ترین نسخه‌های منتشر شده در سال 2022 بود. این بازی یک MMORPG گاچای موبایل است که در دنیایی باز اتفاق می‌افتد. Tower of Fantasy توانسته عناصر علمی تخیلی فانتزی و آینده نگرانه را به خوبی ترکیب کند. علاوه بر این، بازی مبارزات، عناصر اجتماعی و سطح بندی را به خوبی انجام می‌دهد، حداقل در اوایل تا اواسط بازی. به نظر می‌رسد که بازی از نظر خط داستانی کمی ضعیف است، اما گیم‌پلی بازی لذت‌بخش است و صداپیشگان به‌طور شگفت‌انگیزی خوب هستند، که توانسته‌اند به خوبی این ضعف را پوشش بدهند.

تنها شکایات از سیستم کنترل‌ آن، سیستم منوی نامرتب، و چیزهای ارتقایی است که کمی پلیر را اذیت می‌کنند. به نظر می‌رسد که برخی از مکانیک‌ها از Genshin Impact الهام گرفته‌ شده است، یعنی دقیقا همان‌ چیزی که مشخصاً تلاش می‌کند با آن رقابت کند، اما نمی‌توان این را یک نکته منفی در نظر گرفت، زیرا Genshin نیز یک بازی عالی است.

Vikingard یک بازی ماجراجویی RPG با عناصر ساختمان پایه و مدیریت شهری است. این بدان معنی است که تعداد زیادی کار برای انجام در بازی وجود دارد. داستانی برای بازی کردن وجود دارد، اما بیشتر وقت شما صرف ساختن مزارع، پرورش حیوانات خانگی، حمله به دیگر بازیکنان، یافتن دوست و غیره صرف می‌شود. بازی به صورت کلی خیلی مبهم به نظر می‌رسد، اما واقعاً یک سری چیزها در بازی وجود دارد که باید انجام دهید.

در بیشتر موارد، بازی همانطور که باید پیش می‌رود. زیبایی‌شناسی وایکینگ‌ها مرتب است و مکانیک‌های ساختمان پایه از جمله مواردی هستند که اخیراً دیده‌ایم. مبارزه کمی ابتدایی و ساده به نظر می‌رسد، اما شما آن را اغلب انجام نمی‌دهید. بازی رایگان است، بنابراین انتظار داشته باشید که مقداری پول برای پیشرفت با نرخ معقولی بپردازید، اما این واقعاً تنها مشکل جدی آن است.

خب خب خب، می‌رسیم به بهترین بازی اندرویدی سال که نامش هیچ کس را غافلگیر نمی‌کند. بازی Apex Legends Mobile که حالا به گروه Call of Duty Mobile و PUBG Mobile در پانتئون تیراندازان بتل رویال در موبایل می‌پیوندد. (بله، فورتنایت روی موبایل وجود دارد، اما در حال حاضر در پلی استور نیست.) این بازی دارای قهرمانان مختلفی است که می‌توانید آنها را بازی کنید و هر کدام توانایی‌های خاص خود را برای کمک به کنترل میدان جنگ دارند. اکثر آنها نیاز دارند که قفل آنها را باز کنید، اما معمولاً باز کردن قفل کاراکترهای جدید بسیار آسان است. شما در این بازی با 25 گروه سه نفره، به بازی های رویال 75 نفره می‌پردازید.

Apex Legends Mobile شامل کنترل‌های عالی روی صفحه، بهبود پشتیبانی از کنترل‌کننده سخت‌افزار، برخی حالت‌های بازی اضافی و گرافیک عالی است. پورت موبایل نیز نسبتاً به نسخه کامل وفادار است. سبک قهرمان مبتنی بر تیم به جای لحن شدیدتر و جدی‌تر PUBG یا Call of Duty، حس آرکید بیشتری شبیه Fortnite به آن می‌دهد. این یکی از آن بازی‌هایی است که برای سال‌های آینده به گیمرهای موبایل توصیه می‌شود، زیرا انتخابی آسان با گیم‌پلی عالی است.

هر سال لیست‌هایی از بهترین بازی‌ها منتشر می‌شود، اما این لیست‌ها همیشه محدود هستند و تنها تعدادی از بهترین عناوین را در خود جای می‌دهند. بنابراین در ادامه می‌خواهیم به معرفی چند بازی که لیاقت حضور در بین 10 بازی برتر رایگان اندروید 2022 را داشته‌اند معرفی کنیم.

بازی‌های استودیو Buff – Buff Studio یک توسعه‌دهنده در Google Play است. آنها چند بازی رمان بصری مختلف از جمله Charlie in Underworld، A Story of a Company و The Ancestral Legacy منتشر کردند. هر سه بازی پیشنهادهای خوبی در ژانری نسبتاً کم استفاده هستند. آنها همچنین جزو معدود گروهایی هستند که اهل ژاپن نیستند، بنابراین احساس می‌کنند کمی متفاوت از رمان بصری معمولی شما هستند.

Dungeons of Dreadrock – Dungeons of Dreadrock یک خزنده سیاه چال از بالا به پایین است. بازیکنان راه خود را از طریق 100 سطح در بازی کشف می‌کنند. در این بازی تمرکز بر حل پازل است، اما مواردی مانند مبارزه نیز وجود دارد. این منحصر به فردترین بازی لیست نیست، اما اجرای آن عالی است و بازی واقعاً سرگرم کننده است.

Final Fantasy VI Pixel Remaster — Final Fantasy VI آخرین نسخه Pixel Remaster از Square Enix بود و در فوریه 2022 اتفاق افتاد. گرافیک بیشتر از نسخه اولیه بهبود یافته است، اما می‌توانست بازهم به جزئیات توجه بیشتری داشته باشد. عدم پشتیبانی کنترلر سخت افزاری یک نقطه ضعف برای آن است، اما در غیر این صورت، این یک بازسازی وفادارانه از نسخه اصلی است.

بازی‌های نتفلیکس – وقتی برای اولین بار در مورد آن شنیدیم، بعید به نظر می‌رسید که نتفلیکس یک بخش بازی‌های موبایلی را تاسیس کند. با این حال، نتفلیکس تعداد بازی‌ها را در سال 2022 بسیار افزایش داده است. برخی از نسخه‌های جدید عبارتند از Hextech Mayhem، Oxenfree، Spiritfarer، Reigns: Three Kingdoms و غیره. این بازی‌ها تنها برای مشترکین نتفلیکس رایگان هستند و خوشبختانه برخی از آنها واقعاً خوب هستند.

The Secret of Cat Island – این یک یک بازی کوچک زیبا برای شهرسازی است. بازیکنان به گروهی از گربه‌ها کمک می‌کنند تا یک شهر بسازند، یک جزیره را کشف کنند و منابع را جمع‌آوری کنند. سیستم استقامت بازی کمی برای سلیقه ما مناسب است، اما بازی آنقدر زیباست که در بیشتر مواقع قابل بخشش است. Turnip Boy Commits Tax Evasion – یک بازی ماجراجویی است که در آن شما به عنوان یک شلغم با بدهی مالیاتی هنگفت بازی می‌کنید! این بازی همچنین دارای پازل، کمی اکشن، طنز زبانی خوب است و یک تجربه کلی لذت بخش را به پلیر می‌دهد.

Wolf Game — Wolf Game یک بازی استراتژیک است که در آن شما به عنوان یک دسته از گرگ‌ها بازی می‌کنید. این بازی بیشتر شبیه هر بازی استراتژیک دیگری برای ساخت پادشاهی است. شما یک پادشاهی می‌سازید، چند گرگ را آموزش می‌دهید و با بازیکنان دیگر و همچنین دشمنان درون بازی مبارزه می‌کنید. آثار هنری و ایده هر دو بسیار خوب هستند و علیرغم اینکه مکانیک نسبتاً معمولی است، بازی احساس متفاوتی دارد.

اگر فکر می‌کنید بازی اندرویدی خاصی وجود دارد که در بین 10 بازی برتر رایگان اندروید 2022 غایب است، آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما