قابلیت پیشگیری از خودکشی توییتر بازگشت

شرکت معظم توییتر اعلام کرده که در حال کار بر روی بازگرداندن بنر #ThereIsHelp است؛ ویژگی‌ای که کاربران را به خطوط مستقیم راهنماهای پیشگیری از خودکشی و سایر منابع ایمنی هنگام جستجوی محتوای خاص راهنمایی می‌کند.

قابلیت پیشگیری از خودکشی توییتر بازگشت

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ ،بازگشت قابلیت پیشگیری از خودکشی توییتر پس از آن روی داد که در روز جمعه، خبرگزاری رویترز گزارش داد که شرکت توییتر ابزار ایمنی پیشگیری از خودکشی را در اوایل هفته به سفارش ایلان ماسک حذف کرده است.

دقیقا پس از اینکه خبرگزاری رویترز داستان خود را منتشر کرد، الا اروین، رئیس بخش امنیت توییتر، حذف این ابزار را تایید کرد اما گفت که این موضوع موقتی است. او در ادامه صحبت‌های خود اعلام کرد که ما در حال تعمیر و اصلاح درخواست‌های خود بوده‌ایم. او به خبرگزاری رویترز گزارش داد که تا زمانی که ما این کار را انجام می‌دهیم، آن‌ها به طور موقت حذف شدند. طبق انتظارات ما، این قابلیت را در هفته آینده بازگردانیم.

صبح روز شنبه، ایلان ماسک تکذیب کرد که توییتر این ویژگی را حذف کرده است. او در توییتی نوشت که “ویژگی ما هنوز پابرجاست. این خبر جعلی است. توییتر از خودکشی جلوگیری می‌کند.”

ایروین به رویترز گفت که توییتر قصد دارد رویکردی را اتخاذ کند که توسط گوگل استفاده می‌شود. به این صورت که این شرکت “در نتایج جستجوی خود با این موارد واقعاً خوب عمل می‌کند و [ما] در واقع برخی از رویکردهای آن‌ها را با تغییراتی که ایجاد می‌کنیم، منعکس می‌کنیم.”

ناپدید شدن بنر #ThereIsHelp، حتی اگر لحظه‌ای باشد، منجر به انتقاد برخی از حامیان رعایت موارد ایمنی کاربران از توییتر شد. ایرلیانی عبدالرحمن (یکی از اعضای سابق شورای اعتماد و ایمنی شرکت که اخیراً منحل شده است) به رویترز گفت که این رویداد را “بسیار نگران کننده و عمیقاً نگران کننده” می‌داند. او همچنین خاطرنشان کرد که شرکت‌ها معمولاً روی ویژگی‌های ایمنی «به‌طور موازی» کار می‌کنند و موارد موجود را قبل از جایگزینی در جای خود باقی می‌گذارند.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما