ایلان ماسک شایعات رابطه با نخست‌وزیر ایتالیا ، جورجا ملونی را رد کرد

اقتصاد ۱۰۰ - اگر طی چند روز اخیر سری به شبکه اجتماعی ایکس زده باشید، متوجه می‌شوید که رابطه ایلان ماسک با نخست‌وزیر ایتالیا حواشی زیادی به همراه داشته است.

ایلان ماسک شایعات رابطه با نخست‌وزیر ایتالیا ، جورجا ملونی را رد کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری، ماجرا از جایی شروع شد که ایلان ماسک در مراسم اهدای جوایز در نیویورک، جورجا ملونی را تحسین کرد. شایعات منتشر شده سرانجام ماسک را وادار کرد که توضیحاتی در این باره ارائه بدهد.

 روز گذشته مراسم اهدای جوایز در نیویورک برگزار شد. در جریان این مراسم، ماسک هنگام اهدای جایزه شهروند جهانی شورای آتلانتیک به خانم ملونی از او تعریف کرد.

ایلان ماسک: با نخست‌وزیر ایتالیا رابطه عاشقانه ندارم

او با بیان اینکه باعث افتخار است که این جایزه را تقدیم می‌کند، گفت:

این هدیه برای تقدیر از کسی است که باطنی بس زیباتر از ظاهرش دارد. ملونی فردی قابل اعتماد، صادق و راستگو است و این را نمی‌توان همیشه در مورد سیاستمداران گفت.

نخست‌وزیر ایتالیا نیز با انتشار تصویر زیر در شبکه اجتماعی ایکس، در این باره نوشت:

برای من افتخار بزرگی بود که این تقدیرنامه درخشان را دریافت کردم و به خاطر آن از کل شورای آتلانتیک تشکر می‌کنم. همچنین از ایلان ماسک به خاطر سخنان محبت آمیزش و به خاطر اهدای این جایزه عمیقاً سپاسگزارم.

اگر طی چند روز اخیر سری به شبکه اجتماعی ایکس زده باشید، متوجه می‌شوید که رابطه ایلان ماسک با نخست‌وزیر ایتالیا حواشی زیادی به همراه داشته است. ماجرا از جایی شروع شد که ایلان ماسک در مراسم اهدای جوایز در نیویورک، جورجا ملونی نخست‌وزیر ایتالیا را تحسین کرد. شایعات منتشر شده سرانجام ماسک را وادار کرد که توضیحاتی در این باره ارائه بدهد. روز گذشته مراسم اهدای جوایز در نیویورک برگزار شد. در جریان این مراسم، ماسک هنگام اهدای جایزه شهروند جهانی شورای آتلانتیک به خانم ملونی از او تعریف کرد. ماسک هنگام اهدای جایزه نخست‌وزیر ایتالیا گفت: او با بیان اینکه باعث افتخار است که این جایزه را تقدیم می‌کند، گفت: این هدیه برای تقدیر از کسی است که باطنی بس زیباتر از ظاهرش دارد. ملونی فردی قابل اعتماد، صادق و راستگو است و این را نمی‌توان همیشه در مورد سیاستمداران گفت. نخست‌وزیر ایتالیا نیز به همین مناسبت پستی در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد: برای من افتخار بزرگی بود که این تقدیرنامه درخشان را دریافت کردم و به خاطر آن از کل شورای آتلانتیک تشکر می‌کنم. همچنین از ایلان ماسک به خاطر سخنان محبت آمیزش و به خاطر اهدای این جایزه عمیقاً سپاسگزارم.

همین موضوع باعث شد ایلان ماسک نسبت به حواشی منتشر شده واکنش نشان بدهد. ماسک در حساب کاربری خود در ایکس صراحتا اعلام کرد که «ما در رابطه [عاشقانه] نیستیم.»

اما حتی گفته‌های ایلان ماسک هم نتوانست کاربران را از پرداختن به این موضوع منصرف کند. برخی از کاربران با انتشار پست‌هایی متعددی از رابطه عاشقانه این دو حمایت کرده و نوشتند: «چرا که نه، خیلی به هم می‌آیید.»

تسلاسواران نیز تصویری از مراسم منتشر کرده و نوشتند: «اگر بادیگارد هم تو عکس نمی‌افتاد، یک عکس عاشقانه خیلی خوبی می‌شد رئیس!»

ایلان ماسک شایعات رابطه با نخست‌وزیر ایتالیا، جورجا ملونی، را رد کرد

انتهای پیام

منبع : تکراتو
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما