تست سرعت شارژ سری آیفون 16 ؛ پیشرفتی دیده نمی‌شود

اقتصاد ۱۰۰ - خانواده جدید اپل به تازگی وارد بازار شده است. اکنون گزارش جدیدی از تست سرعت شارژ سری آیفون 16 منتشر شده که نشان می‌دهد سرعت شارژ تغییر قابل توجهی نکرده است.

تست سرعت شارژ سری آیفون 16 ؛ پیشرفتی دیده نمی‌شود

به گزارش گروه دانش و فناوری، اپل خانواده جدیدش را با وعده باتری بهبودیافته و شارژ سریع‌تر ، مدتی پیش روانه بازار کرد؛ اما اکنون گزارش جدیدی از تست سرعت شارژ سری آیفون 16 منتشر شده که نشان می‌دهد تفاوت چندانی با سایر مدل‌ها ندارد.

غول فناوری آمریکایی هنگام رونمایی از خانواده جدیدش اعلام کرد که سری آیفون 16 باتری با کیفیت‌تر و سرعت شارژ بالاتری خواهند داشت. این شرکت سری آیفون 16 خود را با پشتیبانی از شارژ مگ‌سیف 25 واتی ارائه داد.

تست سرعت شارژ سری آیفون 16 پیشرفت خاصی را نشان نمی‌دهد

چندی پیش یک نهاد نظارتی چینی تایید کرد که تمام مدل‌های آیفون 16 از شارژ سریع 45 وات USB-C پشتیبانی می‌کنند؛ اما اکنون تست سرعت شارژ سری آیفون 16 خلاف این موضوع را نشان می‌دهد. phonearena، گزارش جدیدی منتشر کرده که نشان می‌دهد سرعت شارژ خانواده جدید اپل نسبت به مدل‌های قبلی، رشد قابل توجهی نداشته است.

این منبع در آزمایش خود از کابل‌ها و آداپتورهای مختلف برای بررسی سرعت شارژ سیمی مدل‌های آیفون 16 استفاده کرده است. شارژر انکر 737، شارژر دو پورت Spigen ArcStation Pro GaN مدل PE2106 و آداپتور 45 واتی سامسونگ نمونه‌هایی بود که در این آزمایش مورد استفاده قرار گرفت؛ اما نتیجه تست سرعت شارژ سری آیفون 16 نشان می‌دهد که تفاوت چندانی با سایر مدل‌های پیشین وجود ندارد.

آزمایش انجام شده نشان می‌دهد که فست‌شارژ آیفون 16 با کابل‌های 3A و 5A سامسونگ تفاوتی در نتیجه ایجاد نمی‌کنند. درواقع در نهایت خانواده آیفون 16 با همان سرعت 20 تا 27 وات شارژ می‌شود. شارژ 27 وات شاید از ادعای اپل هم بالاتر باشد اما قابلیت جدیدی نیست. آیفون‌های قبلی هم می‌توانند به همین سرعت شارژ برسند؛ اما اپل بنا به دلایلی این موضوع را در بخش مشخصات عنوان نمی‌کند.

سرعت شارژ مدل‌های مختلف آیفون 16:

  • آیفون 16: 20 وات
  • آیفون 16 پلاس: 20 وات
  • آیفون 16 پرو:‌ 26-27 وات
  • آیفون 16 پرو مکس: 26-27 وات

این منبع در ادامه سرعت شارژ آیفون 16 پرو و آیفون ‌16 پرو مکس را با مدل‌های مشابه نسل‌های قبلی مقایسه کرده است.

تست سرعت شارژ سری آیفون 16 ؛ پیشرفتی دیده نمی‌شود

همانطور که می‌بینید، مقایسه انجام شده نشان می‌دهد که آیفون 15 پرو مکس نسبت به سایر مدل‌ها دیرتر شارژمی‌شود؛ اما بازهم تغییر چندانی در در سرعت سری آیفون 16 اپل احساس نمی‌شود.

در تصویر زیر هم سرعت شارژ آیفون 16 پرو مکس 2 در دو حالت مگ‌سیف و شارژ سیمی سایر مدل‌ها دیده می‌شود.

تست سرعت شارژ سری آیفون 16 ؛ پیشرفتی دیده نمی‌شود

تصویر زیر هم سرعت شارژ آیفون 16 پرو را نشان می‌دهد. این مدل هم تفاوت محسوسی با سایر مدل‌ها ندارد؛ فقط به لطف باتری بهتر کمی زودتر از نسل قبلی‌اش شارژ می‌شد.

بازی کردن باعث می‌شود گوشی شما سریع‌تر شارژ شود

اما آزمایش‌های انجام شده یک نتیجه جالب هم داشته؛ آنطور که مشخص است بازی کردن باعث می‌شود گوشی شما سریع‌تر شارژ شود. گزارش منتشر شده نشان می‌دهد که هنگام بازی کردن یا کار با برنامه‌های سنگین، سرعت شارژ آیفون‌ها به 38 الی 39 وات می‌رسد.

تست سرعت شارژ سری آیفون 16 ؛ پیشرفتی دیده نمی‌شود

به نظر می‌رسد اپل بالاخره در یک بخش موفق شده تغییرات محسوسی ایجاد کند. در گذشته اگر هنگام بازی گوشی خود را به شارژ می‌‌کرید، متوجه می‌شدید که سرعت شارژ پایین آمده است؛ اما در نسل جدید سرعت شارژ‌ امکان اجرای سریع‌تر بازی‌ها و پردازش گرافیکی بهتر را برای گوشی شما فراهم می‌کند.

البته توجه داشته باشید این فرآیند تا زمانی ادامه دارد که باتری گوشی شما به 50 درصد برسد و پس از آن به حالت عادی بازمی‌گردد.

نتیجه تست سرعت شارژ سری آیفون 16 به کاربران ثابت می‌کند که هیچ کابلی سرعت شارژ آیفون شما را افزایش نمی‌دهد؛ مگر اینکه موقع شارژ با گوشی خود بازی کنید.

انتهای پیام

منبع : تکراتو
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما