رتبه دوربین آیفون 16 پرو مکس در دگزومارک مشخص شد؛ ویدیوهای قوی اما زوم ضعیف

اقتصاد ۱۰۰ - دگزومارک به‌تازگی بررسی کامل قابلیت‌های دوربین آیفون 16 پرو مکس را به اشتراک گذاشت. این گوشی که از دوربین اصلی 48 مگاپیکسل، اولترا واید 48 مگاپیکسل و تله‌فوتوی 12 مگاپیکسل برخوردار شده، تحت ارزیابی‌های دقیق در شرایط نوری و سناریو‌‌های عکاسی مختلف قرار گرفته است.

رتبه دوربین آیفون 16 پرو مکس در دگزومارک مشخص شد؛ ویدیوهای قوی اما زوم ضعیف

به گزارش گروه دانش و فناوری، آیفون 16 پرو مکس موفق شد امتیاز 157 را دریافت کند و بعد از هواوی پیورا 70 اولترا، گوگل پیکسل 9 پرو ایکس ال و آنر مجیک 6 پرو در جایگاه چهارم قرار گرفت.

تنظیمات دوربین این گوشی هوشمند در بخش قابلیت‌های ضبط ویدیو توانست نمایشی عالی را از خود به نمایش بگذارد. درواقع، این گوشی از نظر ضبط ویدیو، برترین گوشی بازار محسوب می‌شود و به‌لطف ویژگی‌هایی مثل لرزشگیر، عملکرد عالی در نور کم و دقت رنگ، از سایر رقیبانش پیشی گرفته است.

جزئیات امتیاز دوربین آیفون 16 پرو مکس در دگزومارک

اما در بخش عکاسی؛ آیفون 16 پرو مکس در این بخش پیشتاز نبود، اما در مجموع عملکرد بسیار خوبی را به نمایش می‌‌گذارد. مخصوصا اگر نور محیط مناسب باشد. سیستم فوکوس خودکار این اسمارت‌فون سرعت و دقت بالایی دارد و رندرینگ عکس‌ها طبیعی است.

آیفون 16 پرو مکس در بخش زوم محدودیت‌هایی دارد. کیفیت عکس‌ها زمانی که بیش از 2 برابر زوم می‌کنید، کاهش قابل توجهی پیدا می‌کند. سنسور اولترا واید هم علیرغم اینکه رزولوشن بالایی دارد، اما جزئیات آن به اندازه‌ی دوربین اصلی نیست.

قابلیت عکاسی در شب این گوشی هوشمند به‌طور موثری عمل می‌کند؛ اما در مقایسه با برخی رقیبان، کمی نویز دیده می‌شود و جزئیات کمتری وجود دارد.

ویژگی‌های ویرایش عکس و سبک‌های جدید عکاسی در بررسی دگزومارک پوشش داده نمی‌شوند؛ اما باید اشاره کرد که آیفون 16 پرو مکس در این بخش تجربه بهینه‌تری را نسبت به نسل قبلی ارائه می‌کند.

کاربرانی که به عکاسی پرتره و شات‌های اکشن علاقه دارند، قطعا از قابلیت فوکوس خودکار پرسرعت و نوردهی دقیق آیفون 16 پرو مکس لذت می‌برند.

در مجموع، آیفون 16 پرو مکس از بهترین‌ گزینه‌ها در لیست بهترین دوربین گوشی 2024 و از بهترین گوشی ها برای فیلمبرداری است و علیرغم اینکه در رتبه چهارم و پایین‌تر از گوشی‌های هواوی، آنر و گوگل قرار گرفته، اما همچنان از رقیب اصلی خود، یعنی گلکسی اس 24 اولترا بالاتر است.

انتهای پیام

منبع : تکراتو
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما