کارت گرافیک های زوتاک RTX 4070 Ti AMP/Trinity دیده شدند

اگر هنوز شک دارید که کارت گرافیک GeForce RTX 4070 Ti وجود دارد و قرار است بزودی عرضه شود.

کارت گرافیک های زوتاک RTX 4070 Ti AMP/Trinity دیده شدند

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ ،چند مدل کارت سفارشی RTX 4070 Ti از سری‌های AMP و Trinity شرکت زوتاک برایتان داریم. سری AMP Extreme AIRO به نوعی سری پرچمدار زوتاک بوده و به خنک کننده سه‌فنه Ice Storm 2.0 مجهز است. در سوی دیگر سری Trinity را هم داریم که به یک خنک کننده 2.5 اسلاته با سه فن مجهز شده است.

خنک کننده استفاده شده برای کارت گرافیک RTX 4070 Ti AMP Extreme AIRO همان خنک کننده 3.5 اسلاته استفاده شده برای مدل RTX 4080 این سری است. ورودی برق این کارت گرافیک همچنان از طریق یک درگاه 16 پین 12VHPWR تأمین می‌شود. نکته جالب این است که این کارت گرافیک یکی از معدود کارت‌های RTX 4070 Ti است که یک آداپتور 3x8pin به 16 پین همراه آن عرضه می‌شود، چراکه کارت گرافیک‌های RTX 4070 Ti با یک آداپتور 2x8pin عرضه می‌شوند و این کارت گرافیک یک استثناست.

در سوی دیگر کارت گرافیک RTX 4070 Ti Trinity OC زوتاک نیز با همین آداپتور عرضه می‌شود، اما ضخامت خنک کننده آن به میزان قابل توجهی از مدل پرچمدار کمتر است (تنها 2.5 اسلات). از آن‌جا که این کارت گرافیک در دو نسخه OC و معمولی عرضه می‌شود، این امکان وجود دارد که نسخه معمولی و اورکلاک نشده آن به همراه آداپتور 2x8pin عرضه شود. هر دو مدل OC و معمولی این سری خنک کننده یکسانی دارند، اما مدل OC در یک نگاه با برچسب‌های طلایی روی فن‌های آن قابل تشخیص است.

کارت گرافیک GeForce RTX 4070 Ti به نسخه کامل پردازشگر AD104 با 7680 هسته CUDA مجهز می‌شود. علاوه بر آن، این کارت به 12 گیگابایت حافظه GDDR6X از طریق یک پهنای باند 192 بیتی نیز مجهز است. با این حساب، در حالی که تعداد هسته‌های این کارت نسبت به RTX 3070 Ti حدود 25 درصد افزایش داشته، پهنای باند حافظه آن 17 درصد کاهش پیدا کرده است. برای اینکه ببینیم برآیند این تغییرات چه تأثیری روی عملکرد این دو کارت گرافیک نسبت به هم می‌گذارد، باید تا انتشار بررسی‌های مستقل کارت گرافیک RTX 4070 Ti صبر کنیم.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما