تصاویر و مشخصات آنر X7a لو رفت

در پی معرفی یک گوشی اقتصادی دیگر از آنر، اکنون مشخصات و تصاویر این دستگاه به بیرون درز کرده است.

تصاویر و مشخصات آنر X7a لو رفت

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام ،شرکت آنر در ماه مارس (مصادف با ماه فروردین) از آنر X7 رونمایی کرد. دستگاهی که بار پردازشی آن بر دوش تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ بود. اکنون به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد نسخه a این دستگاه را تولید کرده زیرا مشخصات و تصاویر از آنر X7a احتمالی منتشر شده است.

آنر X7a مانند X7 دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی با رزولوشن HD+ بوده که کمی از نمایشگر ۶.۷۴ اینچی آنر X7 کوچک‌تر است. اما اندازه، تنها تفاوت این نمایشگر این دو گوشی نیست زیرا گوشی جدید قرار است نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی را ارائه دهد، در حالی که برادر بزرگ‌تر آن از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی برخوردار بود. همچنین این نمایشگر دارای یک ناچ برای قرارگیری دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

 

در پنل پشتی نیز، آنر X7a از یک ماژول دوربین ۴گانه برخوردار بوده که از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۵ مگاپیکسلی، دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو تشکیل شده است. بار پردازشی این گوشی بر دوش تراشه Helio G37 بوده و در یک پیکربندی با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. در بخش نرم‌افزار نیز، این دستگاه از اندروید ۱۲ پشتیبانی خواهد کرد. همچنین انرژی آنر X7a توسط یک باتری با ظرفیت ۵۲۳۰ میلی آمپر ساعت تأمین شده که ۲۳۰ میلی آمپر ساعت بزرگ‌تر از آنر X7 است. اما مشخص نیست آیا از همان سرعت شارژ ۲۲.۵ واتی برخوردار خواهد بود یا خیر.

همچنین منبع منتشر کننده این اخبار ادعا کرده آنر X7a دارای قیمتی کمتر از آنر X7 خواهد بود. از دیگر نکات قابل اشاره این گوشی می‌توان به وزن ۱۹۶ گرمی، حسگر اثر انگشت جانبی و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد. در آخر نیز، آنر X7a در دو رنگ مشکی نیمه‌شب و آبی اقیانوسی به فروش خواهد رسید.

 

 
منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما