تعداد بازدیدهای توییت در توییتر ظاهر شد

شاید یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های که توییتر کم داشت و کاربران‌ش از نبودن آن همیشه دچار رنج بودند، نفهمیدن میزان دیده شدن توییت‌های آن‌ها بود.

تعداد بازدیدهای توییت در توییتر ظاهر شد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ،هرچند که پس از مدتی می‌توانستید آمار واکنش‌های توییت خود را در بخشی جدا ببینید اما به صورت مختصر و مفید در زیر توییت خودتان نمایش داده نمی‌شد. اما اکنون تعداد بازدیدهای توییت در توییتر برای برخی از کاربران توییتر به‌نمایش درآمده است.

در تاریخ اول دسامبر سال جاری، ماسک قول داد که این ویژگی برای «همه توییت‌ها و به‌همان‌گونه که تعداد بازدیدها برای همه ویدیوها نشان داده می‌شود» ارائه می‌شود. اعلامیه‌ای که او یک هفته بعد تکرار کرد و اضافه کرد که «چند هفته دیگر» ارائه خواهد شد.

یکی از کارکنان خبرگزاری Verge وقتی روی پست‌های خود کلیک می‌کند، یک شمارنده را مشاهده کرده است. در حالی که چند کاربر دیگر توییتر نیز گزارش داده‌اند که این ویژگی را دریافت کرده‌اند اما به‌نظر می‌رسد که این ویژگی هنوز برای همه در دسترس نیست (به عنوان مثال، در زمان نوشتن این مقاله و در حال حاضر تعداد بازدید از توییت‌ها به جز ویدیوها را نمی‌بینم). دیگر همکاران من نیز چنین می‌گویند که در حال حاضر قادر به دیدن تعداد بازدید در توییت‌های دیگر کاربران نیست.

در وضعیت فعلی، این ویژگی هیچ اطلاعات جدیدی ارائه نمی‌دهد. مدت‌هاست که می‌توانید تجزیه‌وتحلیل‌های توییت‌های خود را برای حساب خود روشن کنید و ببینید توییت‌های شما چقدر «بازخورد» داشته‌اند. با این حال، انجام این کار مستلزم کلیک بر روی دکمه تجزیه و تحلیل است. نمایش شمار آن را درست در چهره شما قرار می‌دهد.

مشخص نیست که آیا ماسک قصد داشته است تا کاربران بتوانند ببینند توییت‌های دیگران چقدر بازدید دارند یا خیر. به‌نظر می‌رسد که شما باید بتوانید ببینید توییت‌های دیگران چقدر بازدید داشته است. ماسک اخیراً در مورد این ویژگی توییتی منتشر نکرده است.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما