پیکسل ۹ پرو ایکس ال بهتر عکس می‌گیرد یا آیفون ۱۵ پرو مکس؟

اقتصاد ۱۰۰ - گوشی جدید پیکسل ۹ پرو ایکس ال با طراحی‌های جدید فانتزی و مهارت‌های هوش مصنوعی همگان را تحت تأثیر قرار داده‌ است.

پیکسل ۹ پرو ایکس ال بهتر عکس می‌گیرد یا آیفون ۱۵ پرو مکس؟

به گزارش گروه دانش و فناوری،اگرچه در طول آزمایش اولیه عملکرد خوبی داشته، اما آزمون واقعی این است که ببینیم چگونه در برابر رقبای اصلی قرار می گیرند.

اندرو لانگسون از سی نت گوشی پرچمدار جدید گوگل را در کنار آیفون ۱۵ پرو مکس  قرار داده و صدها عکس از سراسر ادینبورو گرفته‌ تا ببیند این دو پرچمدار گران قیمت در زمینه مهارت عکاسی چگونه با هم مقایسه می‌شوند.

روی کاغذ، اگرچه پیکسل با دوربین اصلی با وضوح بالاتر (۵۰ مگاپیکسل نسبت به ۴۸ مگاپیکسل آیفون)، و هر دو دوربین تله فوتو و فوق عریض آن، وضوح ۴۸ مگاپیکسل را نسبت به ۱۲ مگاپیکسل اپل، استوارتر می‌نماید.

با این حال، مگاپیکسل بیشتر به معنای تصاویر بهتر نیست و اپل به دلیل استفاده از پردازش نرم‌افزاری خود برای تولید برخی از بهترین عکس‌هایی که ممکن است از یک گوشی همراه باشد، مشهور است.

 

کدام گوشی بهتر عکس می‌گیرد؟

رقابت بین دو گوشی بسیار نزدیک به هم ارزیابی شد و هر گوشی به روش‌های مختلف از دیگری پیشی گرفت.

اندرو نوشت:« تحت تأثیر کیفیت کلی تصویر پیکسل قرار گرفتم، زیرا عکس‌های روزانه آن اغلب جزئیات بیشتری را تولید می‌کنند - و گاهی اوقات رنگ‌های طبیعی‌تری - نسبت به آیفون دارند».

با این حال، پیکسل ۹ پرو ایکس ال سایه ها را در پردازش HDR بیش از حد بر می‌دارد که به نظر کاملاً غیر طبیعی به نظر می‌رسد.

در زوم ۵ برابری، تصاویر پیکسل جزئیات بهتری نسبت به آیفون دارند که احتمالاً به لطف حسگر وضوح بالاتر است.

اما آیفون در اکثر تست‌های شبانه و هنگام استفاده از حالت‌های پانوراما و ماکرو نتایج عالی ارائه می‌دهد.

وی تاکید کرد :« من حتی دوربین سلفی آیفون را ترجیح می دهم، اما زاویه بسیار بازتر پیکسل ممکن است به نفع شما باشد. به طور کلی انتخاب اینکه کدام یک از این دو "بهترین" است دشوار است زیرا احتمالاً به آنچه از گوشی خود می‌خواهید می‌رسید. اگر مانند من یک عکاس حرفه ای یا حتی یک آماتور بسیار مشتاق هستید، پردازش سخت‌تر آیفون عکس های طبیعی‌تری ایجاد می‌کند. بنابراین اگر زیاد ویرایش تصویر انجام می‌دهید، آیفون بهترین راه است. اما اگر به دنبال چیزی هستید که در اکثر شرایط به سادگی می‌توانید عکس‌هایی با ظاهر عالی بگیرید تا بتوانید مستقیماً از گوشی خود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید، پیکسل ۹ پرو ایکس ال یکی از بهترین دوربین‌ها است.»

به هر حال دوربین هر دو گوشی خوب است. پیکسل در نور و با زوم ۵ برابر عکس‌های خوبی می‌گیرد. همچنین سلفی‌های خوبی می‌گیرد و رنگ‌های طبیعی دارد. آیفون ۱۵ پرو مکس در تاریکی و نزدیک عکس‌های بهتری می‌گیرد. تصاویر خام بهتری دارد و برای حرفه ای‌ها خوب است. بهترین گوشی برای شما بستگی به نیاز شما دارد. آیفون ۱۵ پرو مکس برای همه خوب است. پیکسل ۹ پرو ایکس ال برای افرادی که می‌خواهند تصاویر دقیقی داشته باشند عالی است.

 

انتهای پیام



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما قبل از منطقی کردن قیمت بنزین کدام کار در اولویت است؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما