ایلان ماسک چندان نیز درباره کناره‌گیری از اداره توئیتر جدی نیست

مرد قدرتمند ولی پرحاشیه این روزهای دنیای فناوری تنها تمایل به اداره بخش نرم‌افزار و سرورهای توئیتر دارد که به نوعی مهمترین بخش این شبکه اجتماعی محسوب می‌شود.

ایلان ماسک چندان نیز درباره کناره‌گیری از اداره توئیتر جدی نیست

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام،اوایل هفته جاری صاحب و مدیرعامل شبکه اجتماعی توئیتر، ایلان ماسک، رای‌گیری را در این شبکه اجتماعی راه انداخت و در طی آن از کاربران درباره کناره‌گیری از سمت مدیرعاملی توئیتر نظر خواهی کرد. پس از پایان این رای‌گیری، مشخص شد که حدود 58 درصد از کاربران رای به استعفا این مقام مسئول داده‌اند و به نوعی مخالفت خود را با ایلان ماسک و سیاست‌های او نشان دادند. با توجه به نتایج رای‌گیری، ماسک اعلام کرد که پس از پیدا کردن فردی مناسب برای تصدی پست مدیرعاملی توئیتر از مقام خود کناره‌گیری خواهد کرد و تنها بر بخش سرور و نرم‌افزار این شبکه اجتماعی ریاست خواهد داشت.

با توجه به این موضوع و از آنجایی که شبکه اجتماعی توئیتر تقریبا بر پایه نرم‌افزارها و سرورها توسعه داده شده است، به نظر می‌رسد ایلان ماسک همچنان کنترل مستقیم بر اداره این شبکه اجتماعی محبوب خواهد داشت حتی اگر لقب مدیر عاملی را به همراه نداشته باشد. به علاوه، نباید فراموش کنیم که ایلان ماسک همچنان صاحب برند توئیتر است و نمی‌توان توقع سلب مسئولیت کامل را از او داشت.

شایان ذکر است که ایلان ماسک استراتژی مشابه‌ای را برای دیگر شرکت‌های خود مانند تسلا نیز پیاده‌سازی کرده است و اداره بخش گسترده‌ای از این شرکت‌ها به طور غیر مستقیم بر عهده او است. به هر روی، اعلامیه رسمی اداره بخش سرورها و نرم‌افزار توئیتر توسط ایلان ماسک شاید برای برخی از کاربران که چشم به پایان بحران‌های توئیتر داشتند، خبر ناامید‌کننده‌ای باشد.

 

ایلان ماسک در مسیر اداره توئیتر علاوه بر رضایت کاربران این شبکه اجتماعی باید رضایت سهام‌داران شرکت تسلا را نیز جلب کند چرا که از زمان خرید توئیتر، هر سهم این شرکت برجسته خودروسازی با کاهشی 100 دلاری از اول نوامبر به 137 دلار سقوط کرده است. از آن سو، برخی از رسانه‌ها گمانه‌زنی‌هایی داشته‌ بودند مبنی براینکه ایلان ماسک با فروش سهام تسلا موفق به خرید توئیتر شده است و این موضوع باعث تشدید نگرانی سهام‌داران تسلا نیز شده بود.

در نهایت باید اشاره کرد که با توجه به شرایط موجود، به نظر می‌رسد حتی اگر فردی جدید به عنوان مدیر عامل جدید تویئتر معرفی شود همچنان باید ایلان ماسک را به عنوان مرد اول این شبکه اجتماعی بدانیم. 

 

 

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما