وعده رونمایی از SSD PCIe 5.0 با ظرفیت 8TB توسط ADATA در CES

کمپانی تایوانی ADATA به تازگی حضور خود در CES 2023 را تایید کرده و این شرکت وعده رونمایی از PCIe 5.0 SSD با ظرفیت 8 ترابایت را داده است.

وعده رونمایی از SSD PCIe 5.0 با ظرفیت 8TB توسط ADATA در CES

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ،این کمپانی در CES همچنین قرار است از یک پاور XPG FUSION 1600 W Titanium رونمایی کند و این محصول قرار است با همکاری Delta Electronics تولید شود.

منبع تغذیه‌های دیگر ADATA نیز قرار است در این مراسم با پشتیبانی از ATX 3.0 و PCIe 5.0 از سری XPG CYBERCORE II و CORE REACTOR II معرفی شوند. همانطور که اشاره شد ADATA قرار است از XPG PCIe 5.0 SSD با پشتیبانی از 8 ترابایت فضای ذخیره‌سازی رونمایی کند و  این محصولات قرار است با سیستم دفع گرما و سرعت خواندن و نوشتن 14,000 MB/s عرضه شوند.

علاوه بر این‌ها ADATA قرار است محصولات رده بالا در بخش حافظه رم و ذخیره‌ساز معرفی کند و ارائه و نمایش محصولات گیمینگ و لوازم جانبی نیز در دستور کار این شرکت برای شرکت در نمایشگاه پیش رو قرار گرفته است.

کیت رم‌های جدید XPG CASTER DDR5 که قرار است در هفته‌های آینده معرفی شوند با پشتیبانی از سرعت بالای 8,000 MT/s در دسترس قرار خواهند گرفت و این محصولات نه تنها با آخرین مادربردهای اینتل و AMD بلکه با پشتیبانی از XMP 3.0 عرضه می‌شوند.

گفته شده که بخش گیمینگ XPG کمپانی ADATA در نمایشگاه آینده CES قرار است محصولات جالب توجه‌ای را در دسترس قرار دهد و شاسی XPG BATTLECRUISER II E-ATX یکی از همین محصولات است. نمایشگاه CES مانند هر سال قرار است در 5 تا 8 ژانویه سال آینده میلادی در لاس وگاس برگزار شود و در همین راستا تخمین زده شده که بیش از 100,000 نفر، همراه با 2,200 غرفه دار و بیش از 200 کنفرانس و رویداد در آن فعال خواهند بود.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما