ممکن است به زودی بتوانید اپلیکیشن Apple TV را روی گوشی سامسونگ خود نصب کنید

شرکت اپل به دنبال مشتریان جدید برای سرویس‌های خودش می‌گردد و حالا این بار قرار است سراغ اندرویدی‌ها برود تا بتواند سرویس اپل تی‌وی‌ پلاس را بین آن‌ها جا بیاندازد.

ممکن است به زودی بتوانید اپلیکیشن Apple TV را روی گوشی سامسونگ خود نصب کنید

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام،سال‌ها پیش اپل امکان نصب اپلیکیشن اپل تی وی روی تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ را فراهم کرد. اما اگر قصد داشتید تا محتوای اختصاصی و سریال‌ها یا فیلم‌های قرار گرفته روی این پلتفرم را از طریق موبایل یا تبلت سامسونگ ببینید، چنین قابلیتی در دسترس شما نبود. اما به زودی این امکان نیز فراهم خواهد شد.

یکی از افشاگران فعال توییتر با نام کاربری ShrimpApplePro به تازگی با توییت جدید خود اعلام کرده است که اپل در حال تست اپلیکیشن اپل تی وی روی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی است. این اپلیکیشن به زودی عرضه خواهد شد و رابط کاربری آن با چیزی که در حال حاضر روی تلویزیون‌های هوشمند شاهد آن هستیم، متفاوت خواهد بود.

گوشی‌های هوشمند یا تبلت‌های سامسونگ که از نمایشگر آمولد برخوردار بوده و اسپیکرهای استریو نیز معمولا در آن‌ها در نظر گرفته شده، محصولات خوبی برای استریم ویدئویی به حساب می‌آیند. لذا استفاده از اشتراک اپل تی وی پلاس روی این دیوایس‌ها یکی از گزینه‌هایی است که احتمالا بسیاری از کاربران به دنبال آن هستند. کلیه محتوای قرار گرفته در این سرویس روی محصولاتی که از نمایشگر OLED برخوردار هستند، به خوبی و با وضوح تصویر بالایی نمایش داده می‌شود که مسلما تماشای آن‌ها بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

از گوشه و کنار همچنین شنیده می‌شود که اپل قصد دارد تا اپلیکیشن اپل موزیک برای محصولات اندرویدی را با بروزرسانی جدیدی همراه کند. در حالی که هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد این آپدیت جدید اعلام نشده، اما به نظر می‌رسد که قابلیت Sing که اخیرا در آی او اس ۱۶.۲ شاهد اضافه شدن آن به اپل موزیک بودیم، قصد دارد تا به دیوایس‌های اندرویدی نیز بیاید و به کمک آن می‌توانید آثار محبوب و مشهور دنیا را با صدای خودتان روی موزیک خام بخوانید و از این اتفاق لذت ببرید.

شما به عنوان یکی از استفاده کنندگان گوشی‌ها یا تبلت‌های سامسونگ آیا برای ارائه اپلیکیشن اپل تی وی روی این محصولات هیجان زده هستید؟ نظرات خود را با ما و دیگر خوانندگان در میان بگذارید.

 

 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما