وان پلاس 11 رکورد بالاترین امتیاز بنچمارک آنتوتو را به خود اختصاص داد

پرچمدار جدید وان پلاس با تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو خود موفق به ثبت عملکردی خارق‌العاده در بنچمارک آنتوتو شده است.

وان پلاس 11 رکورد بالاترین امتیاز بنچمارک آنتوتو را به خود اختصاص داد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام،نسل جدید پرچمدار وان پلاس موسوم به وان پلاس 11 قرار است در تاریخ 7 فوریه مصادف با 18 بهمن برای بازارهای جهانی معرفی شود. در این راستا، این پرچمدار تا به امروز در گواهی چینی 3C و پایگاه اطلاعاتی بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفته است و بخشی از مشخصات فنی آن فاش شده است. امروز نیز وان پلاس 11 در لیست بنچمارک آنتوتو قرار گرفت که اطلاعات موجود در این بنچمارک خبر از عملکرد پردازشی فوق‌العاده آن می‌دهند. به علاوه، لیست آنتوتو برخی از مشخصات فنی وان پلاس 11 را نیز فاش ساخته است.

طبق لیست آنتوتو، وان پلاس 11 با شناسه مدل PHB110 در لیست این بنچمارک قرار گرفته است. این پرچمدار همچنین به تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو مجهز است که با حافظه رم 16 گیگابایتی LPDDR5x همراه شده است. به علاوه، لیست آنتوتو نرخ نوسازی نمایشگر وان پلاس 11 را برابر با 120 هرتز اعلام کرده است و نرم‌افزار آن نیز اندروید 13 است که به احتمال فراوان با رابط کاربری ColorOS 13 عرضه خواهد شد. نسخه قرار گرفته در بنچمارک از حافظه داخلی 512 گیگابایتی UFS 4.0 بهره می‌برد.

 

شایان ذکر است وان پلاس 11 موفق شده است تا بالاترین امتیاز بنچمارک آنتوتو را از آن خود کند و به امتیاز کلی 1341080 دست پیدا کند. تست‌های بنچمارک آنتوتو در چهار بخش پردازنده مرکزی، پردازنده گرافیکی، حافظه و تجربه کاربری تقسیم می‌شود که پرچمدار وان پلاس توانسته است در همه بخش‌ها امتیاز بالایی را کسب کند. البته نباید فراموش کنیم که نسخه حاضر در لیست آنتوتو قدرتمندترین کانفیگ وان پلاس  11 است و ممکن است نسخه‌های با حافظه رم و حافظه داخلی کمتر عملکرد به مراتب ضعیف‌تری داشته باشند.

در ماه نوامبر، گوشی متعلق به برند وان پلاس با شناسه مدل CPH2451 گواهی بلوتوث را ثبت کرد. در همین لیست، دستگاه دیگری نیز با شناسه مدل PHB110 قرار گرفته بود که حالا می‌دانیم همان وان پلاس 11 است. در نتیجه، به احتمال فراوان گوشی وان پلاس با شناسه مدل CPH2451 نسخه بازار جهانی وان پلاس 11 است که از بلوتوث نسخه 5.2 و رابط کاربری OxygenOS 13 بهره می‌برد.

در نهایت باید اشاره کرد که براساس شایعات پیشین، وان پلاس در پنل پشتی خود میزبان سه دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق عریش 48 مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو 32 مگاپیکسلی است. پنل جلویی نیز دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. به علاوه، منبع تغذیه این گوشی باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی خواهد بود که از شارژ 100 واتی پشتیبانی می‌کند. رنگ‌بندی پرچمدار وان پلاس نیز شامل دو رنگ سبز و مشکی می‌شود. 

 

 
منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما