تاریخ رونمایی وان پلاس 11 برای بازار جهانی رسما اعلام شد

در رویداد معرفی محصولات وان پلاس که در کشور هند برگزار می‌شود، پرچمدار و نسل جدید هدفون TWS این برند رونمایی خواهند شد.

تاریخ رونمایی وان پلاس 11 برای بازار جهانی رسما اعلام شد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام،نسل جدید پرچمدار برند وان پلاس موسوم به وان پلاس 11 در چند وقت اخیر موضوع بحث بسیاری از گزارش‌ها و شایعات بوده است. حالا براساس جدیدترین این گزارش‌ها، وان پلاس به طور رسمی تاریخ رونمایی وان پلاس 11 برای بازار جهانی را اعلام کرد. طبق اعلام رسمی، وان پلاس 11 در تاریخ 7 فوریه مصادف با 18 بهمن رونمایی خواهد شد. رویداد معرفی این پرچمدار که به نام Cloud 11 ذکر شده است، در کشور هند و در پایتخت آن یعنی دهلی نو برگزار می‌شود. همراه با وان پلاس 11، نسل جدید هدفون TWS وان پلاس به نام وان پلاس بادز پرو 2 نیز معرفی خواهد شد.

در تیزری که توسط حساب رسمی توئیتر برند وان پلاس به اشتراک گذاشته شده است، ماژول دوربین وان پلاس 11 به تصویر کشیده است که طراحی آن با رندرهای قبلی و تصویر رسمی پنل پشتی این پرچمدار کاملا مطابقت دارد. در این راستا، در ماژول دوربین وان پلاس سه سنسور و فلش LED قرار خواهد گرفت که آرایش مربعی‌شکل دارند. به علاوه، سخنگوی برند وان پلاس رسما اعلام کرد که دوربین‌های وان پلاس توسط برند هسل‌بلاد توسعه داده خواهد شد و همچنین اسلایدر هشدار سرانجام به پرچمدار این شرکت باز خواهد گشت.

شایان ذکر است که وان پلاس 11 چند وقت پیش در لیست گواهی 3C قرار گرفت و مشخص شد که این پرچمدار از شارژ 100 واتی پشتیبانی خواهد  کرد. قلب تپنده گوشی جدید وان پلاس تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک خواهد بود که احتمالا با حافظه رم 16 گیگابایتی LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 4.0 همراه خواهد بود. پنل جلویی این پرچمدار نیز احتمالا میزبان نمایشگر امولد 6.7 اینچی با رزولوشن تصویر QHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. ساختار دوربین وان پلاس 11 نیز شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو 32 مگاپیکسلی خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که وان پلاس با برگزاری رویداد معرفی محصولات در کشور هند قصد دارد موفقیت خود را در بازار این شرکت تثبیت کند چرا که براساس گزارش موسسه آماری کانترپوینت، برند وان پلاس بعد از اپل و سامسونگ در جایگاه سوم گوشی‌های پرمیوم پرفروش بازار هند قرار دارد. 

 

 

 
منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما