اپل در حال توسعه چند مدل نمایشگر است

مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ به تازگی گفته که اپل در حال کار بر روی چند مدل مانیتور است که قرار است در سال ۲۰۲۳ عرضه شوند.

اپل در حال توسعه چند مدل نمایشگر است

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام،طبق آخرین اطلاعاتی که مارک گورمن خبرنگار نشریه بلومبرگ به اشتراک گذاشته، اپل در حال کار بر روی چندین مانیتور خارجی جدید، از جمله نسخه به روز شده Pro Display XDR است که در کنار مک پرو در دسامبر ۲۰۱۹ (آذر ۱۳۹۸) عرضه شد.

این افشاگر در آخرین نسخه خبرنامه خود گفته که مانیتورهای جدید اپل درست مانند استودیو دیسپلی که دارای تراشه  A13 Bionic است، از تراشه‌های اختصاصی این شرکت پشتیبانی خواهند کرد. او جزییات دیگری را مانند بازه زمانی عرضه این مانیتورها اعلام نکرده، اما خاطر نشان کرده که یک مک پرو جدید هم به موازات نسخه به روز شده Pro Display XDR در حال توسعه است.

مشخص نیست که یکی از این مانیتورها استودیو دیسپلی جدید خواهد بود یا خیر؛ در ماه اکتبر (مهر) راس یانگ مشاور صنعت نمایشگر گفته بود که اپل در حال برنامه‌ریزی برای عرضه مانیتور جدیدی با صفحه نمایش ۲۷ اینچی به همراه تکنولوژی mini-LED است که احتمالا در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد. بر اساس این مشخصات، این امکان وجود دارد که این مانیتور یک استودیو دیسپلی جدید با ویژگی پروموشن باشد.

استودیو دیسپلی که در ماه مارس (اسفند ۱۴۰۰) در کنار مک استودیو معرفی شد، از ۱۵۹۹ دلار شروع می شود. این محصول دارای صفحه نمایش ۲۷ اینچی با وضوح 5K و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید است. نمایشگر رده بالاتر اپل Pro Display XDR از ۴۹۹۹ دلار شروع می‌شود و به صفحه نمایش ۳۲ اینچی با وضوح 6K مجهز است، اما این دستگاه بر روی خود دوربین ندارد.

 

 

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما