شارژ گوشی در ۳ دقیقه

اقتصاد ۱۰۰ - در حالی که پرچمدارانی مانند سامسونگ در شاٰرژ ۴۵ واتی مانده‌اند، برندی مانند ریلمی قرار است فناوری شارژ ۳۰۰ واتی را معرفی کند که در ۳ دقیقه ۵۰ درصد باتری را شارژ می‌کند.

به گزارش گروه دانش و فناوری، طبق اطلاعات لوداده شده توسط دیجیتال چت استیشن، ریلمی ممکن است از فناوری شارژ جدید 300 واتی خود در جریان رویداد معرفی Realme GT 7 Pro رونمایی کند.

ریلمی با عرضه این گوشی خود را برای گامی جدید در بازار پرچمداران آماده می‌کند.

گوشی هوشمند جدید به زودی به بازارهای چین و جهانی خواهد رسید.

در حالی که برخی از گوشی‌های هوشمند پرچمدار هنوز در شارژ ۴۵ واتی یا کمتر گیر کرده اند (سلام سامسونگ، اپل...)، ریلمی به طور مداوم با فناوری شارژ خود موانع را شکسته است. پس از فناوری چشمگیر ۲۴۰ وات، این شرکت برای مرحله بعدی آماده است.

دیجیتال چت استیشن در آخرین پست خود در ویبو، چندین ویژگی کلیدی Realme GT 7 Pro را برجسته کرده است.

این گوشی قرار است دارای رتبه IP69 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب باشد و دارای یک اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک تک نقطه‌ای باشد.

این منبع معتبر همچنین تأیید می‌کند که ریلمی فناوری شارژ سریع ۳۰۰ واتی خود را در این رویداد راه اندازی معرفی خواهد کرد. با این حال، این بدان معنا نیست که این ویژگی بلافاصله در دسترس خواهد بود. بنابراین Realme GT 7 Pro از فناوری جدید استفاده نخواهد کرد.

در ماه ژوئن، فرانسیس وانگ، رئیس بازاریابی جهانی ریلمی، در مصاحبه‌ای فاش کرد که این شرکت در حال آزمایش فناوری شارژ سریع ۳۰۰ واتی خود است.

با این حال وی از ارائه جزئیات بیشتر خودداری کرد. گزارش‌ها حاکی از آن است که این فناوری می تواند از صفر تا ۵۰ درصد در کمتر از سه دقیقه شارژ شود و شارژ کامل آن در کمتر از پنج دقیقه قابل دستیابی است.

البته این ادعاها نیاز به تایید از طریق آزمایش‌های واقعی دارند. بر اساس گزارش DSC، برای اطلاعات بیشتر در مورد این فناوری باید تا رویداد معرفی Realme GT 7 Pro منتظر بمانیم.

رتبه بندی IP69 و حسگر اثرانگشت درون صفحه نمایش اولتراسونیک، که در پرچمدار ریلمی عرضه می‌شود، این گوشی را به ویژه برای علاقه مندان برتر جذاب می‌کند.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که صفحه‌نمایش OLED تخت با انحنای میکرو در هر طرف، وضوح 1.5K و فناوری LTPO را ارائه می‌دهد.

چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Gen 4، با حداکثر ۲۴ گیگابایت رم، قدرت دستگاه را تامین می‌کند. دارای یک ترابایت فضای ذخیره سازی، باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است. برای عکاسی، این دوربین شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ سونی IMX882 با زوم اپتیکال ۳ برابر، زوم هیبریدی ۱۰ برابر و زوم دیجیتال ۱۲۰ برابر است.

 

 

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما