جزییات ساخت موبایل برای نسل زد در اروپا

اقتصاد ۱۰۰ -

جزییات ساخت موبایل برای نسل زد در اروپا

به گزارش گروه دانش و فناوری، برند HMD قول داده است که کاربران با این گوشی نمی‌توانند شبکه‌های اجتماعی مانند فیس بوک یا تیک تاک را نصب کنند.

لارس سیلبرباوئر، مدیر ارشد بازاریابی برند اچ ام دی توضیح داد که موبایل جدید «فرانکشتاین گوشی‌ها» به‌عنوان ترکیبی بین تلفن هوشمند و «dumbphone » خواهد بود که فاقد برنامه‌ها یا حتی دسترسی به اینترنت است.

سازنده می‌گوید گوشی جدیدی که می‌خواهند بسازند به والدین این امکان را می‌دهد که زمان استفاده از صفحه نمایش و استفاده از شبکه‌های اجتماعی فرزندشان را کنترل کنند، با این امید که از این طریق سلامت روان آنها را بهبود بخشند.

این طرح در حالی انجام می‌شود که یک مطالعه جدید روی ۱۰ هزار نفر از والدین در پنج کشور اروپایی از جمله انگلیس نشان می‌دهد که اکثریت آنها از خرید گوشی هوشمند برای فرزندشان پشیمان هستند.

به طور متوسط، کودکان زمانی که اولین موبایل خود را دریافت می کنند ۱۱ سال دارند و بیش از نیمی از والدین در این مطالعه گفتند که ای کاش بیشتر منتظر می‌ماندند تا گوشی را به فرزندان خود تحویل دهند.

این تحقیق که توسط HMD انجام شده است، نشان می دهد که یک سوم از این والدین گفته اند که پشیمانی آنها ناشی از اثرات منفی گوشی‌های هوشمند است.

 

 

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما