ماکت های گوشی‌های گلکسی S23 دیده شدند

بیش از نیمی از ماه دسامبر گذشته و داریم به موعد عرضه گوشی‌های گلکسی S23 سامسونگ نزدیک می‌شویم – این گوشی‌ها قرار است در نیمه اول 2023 به بازار بیایند.

ماکت های گوشی‌های گلکسی S23 دیده شدند

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ،حال، تصویر ماکت های این گوشی‌ها روی اینترنت منتشر شده است. به طور کلی می‌دانستیم که طراحی خانواده Galaxy S23 نسبت به نسل قبل تغییرات خاصی نکرده و قالب کلی آن بدون تغییر باقی مانده است.

همان‌طور که گفتیم، تصاویر ماکت های گوشی‌های خانواده گلکسی S23 روی اینترنت منتشر شده‌اند و طراحی این گوشی‌ها را با جزئیات بیشتری نشان می‌دهند. با در نظر گرفتن اینکه دامی‌ها در فاز نهایی طراحی گوشی‌ها تولید می‌شوند، می‌توانیم در نظر بگیریم که طراحی این گوشی‌ها عملاً نهایی شده و پس از این قرار نیست تغییر خاصی بکند.

 

این تصاویر، شامل ماکت هر سه مدل گوشی خانواده گلکسی S23 می‌شود و اتفاقاً توسط منبع قابل اعتمادی هم منتشر شده‌اند. همان‌طور که گفتیم، سبک کلی طراحی این گوشی‌ها نسبت به سری گلکسی S22 تغییر خاصی نداشته است. اما گویا شرکت سامسونگ این بار تصمیم گرفته جزیره دوربین را با بدنه به طور کامل یکپارچه کند، برخلاف جزیره دوربین خانواده گلکسی S22 که رنگ‌بندی متفاوتی با قاب پشتی داشت.

نکته عجیب در خصوص ماکت‌های گلکسی S23، وجود یک شکاف بزرگ در کناره گوشی‌ها و در جایگاه دکمه پاور است. در واقع این شکاف فقط می‌تواند جایگاه قرارگیری حسگر اثرانگشت یکپارچه با دکمه پاور باشد. این مسئله مقداری گیج‌کننده است، چراکه قرار بود گوشی‌های گلکسی S23 به نسل جدید حسگرهای اثرانگشت اولتراسونیک که زیر نمایشگر قرار می‌گیرند مجهز بشوند. البته این نکته را باید در نظر گرفت که این‌ها صرفاً ماکت هستند و نه گوشی‌های نهایی و این امکان وجود دارد که سامسونگ درباره نوع حسگر اثرانگشت این گوشی‌ها هنوز به تصمیم نهایی نرسیده باشد، و یا اینکه صرفاً اثرانگشت یکپارچه با دکمه پاور را روی چندین ماکت از نظر ظاهری و طراحی امتحان کرده باشد.

گوشی‌های سری گلکسی S23 قرار است نیمه اول سال 2023 میلادی به بازار بیایند. برای اطلاع از جزئیات کامل در خصوص این گوشی‌ها و روشن شدن وضعیت حسگر اثرانگشت آن‌ها، حداقل باید تا زمان معرفی رسمی این گوشی‌ها صبر کنیم.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما