موتو X40 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو و نمایشگر 165 هرتزی رسما معرفی شد

پرچمدار جدید موتورولا با قیمت پایه 490 دلاری در بازار چین به فروش می‌رسد.

موتو X40 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو و نمایشگر 165 هرتزی رسما معرفی شد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام،موتورولا امروز رسما از جدیدترین مدل سری پرمیوم موتو X موسوم به موتو X40 رونمایی کرد که به مانند نسل قبلی از مشخصات فنی قابل توجه در عین قیمت مناسب بهره می‌برد. در این راستا، گوشی جدید موتورولا به نمایشگر 165 هرتزی و تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو مجهز است که آن را در سطح دیگر گوشی‌های پرچمدار بازار قرار می‌دهد.

طبق اعلام رسمی موتورولا، موتو X40 از نمایشگر 6.7 اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس برخوردار است که از عمق رنگی 10 بیتی و محتوای HDR10+ پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر همچنین از تنظیم نوردهی DC بهره می‌برد و در خود سنسور اثر انگشت را جای داده است. برجسته‌ترین ویژگی نمایشگر موتو X40 نرخ نوسازی 165 هرتزی آن است که همراه با پردازنده گرافیکی آدرنو 740 قادر است تجربه گیمینگ لذت‌بخشی را برای کاربر به ارمغان بیاورد. دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی نیز در ناچ حفره نمایشگر قرار گرفته است.

منبع تغذیه موتو X40 باتری 4600 میلی‌امپر ساعتی است که از شارژ باسیم 125 واتی و شارژ بی‌سیم 15 واتی پشتیبانی می‌کند. برای مقایسه، شارژ بی‌سیم موتو X30 پرو برابر با 50 وات است. طبق ادعای موتورولا، شارژ 50 درصدی باتری موتو X40 تنها به 7 دقیقه زمان نیاز دارد که در نوع خود جالب توجه است.

پنل پشتی موتو X40 میزبان دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور 1/1.56 اینچی است که از لرزشگیر اپتیکال، اندازه پیکسلی 1.0 میکرومتری و فناوری ترکیب پیکسلی 4 در 1 بهره می‌برد. در کنار دوربین اصلی، لنز فوق عریض با میدان دید 117 درجه‌ای جای گرفته است که به سنسور 50 مگاپیکسلی با اندازه پیکسلی 1.3 میکرومتری مجهز است. لنز فوق عریض این گوشی همچنین از فناوری فوکوس خودکار برخوردار است و می‌تواند به ثبت تصاویر ماکرو بپردازد. اخرین دوربین نیز سنسور پرتره IMX663 با رزولوشن 12 مگاپیکسلی و زوم اپتیکال 2 برابری است.

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد، قلب تپنده موتو X40 تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو است که حرارت حاصل از فعالیت سخت‌افزاری آن توسط سیستم خنک‌کننده محفظه بخار 11 لایه دفع می‌شود. به علاوه، این تراشه با دو نسخه حافظه رم 8 و 12 گیگابایتی LPDDRX5 و سه مدل حافظه داخلی غیرقابل افزایش 128، 256 و 512 گیگابایتی UFS 4.0 به پردازش اطلاعات می‌پردازد. نرم‌افزار پرچمدار موتورولا اندروید 13 بر پایه رابط کاربری My UI 5.0 است.

به لطف گواهی IP68، موتو X40 قادر است تا عمق 1.5 متری و به مدت زمان 30 دقیقه در زیر آب دوام آورد. از لحاظ ساختاری، فریم میانی موتو X40 از آلومینیوم سری 7000 ساخته شده است در حالی که پنل پشتی توسط محافظ گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود. از دیگر مشخصات فنی موتو X40 می‌توان از پشتیبانی دو سیم کارت، ضخامت 8.6 میلی‌متری و وزن 199 گرمی نام برد.​

 

در نهایت باید اشاره کرد که موتو X40 در دو رنگ آبی و مشکی و با قیمت پایه 490 دلاری روانه بازار چین خواهد شد. در حال حاضر، جزئیات عرضه جهانی این گوشی هوشمند مشخص نیست ولی انتظار می‌رود به زودی این اطلاعات توسط موتورولا در دسترس قرار بگیرد. 

 

 
منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما