کارت گرافیک RTX 4070 Ti روی Geekbench دیده شد

کارت گرافیک GeForce RTX 4070 Ti که ابتدا قرار بود با نام RTX 4080 12GB عرضه بشود، دارد در اختیار بررسی کنندگان قرار می‌گیرد و به تازگی روی دیتابیس Geekbench هم دیده شده است.

کارت گرافیک RTX 4070 Ti روی Geekbench دیده شد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ،بررسی‌های این کارت گرافیک تا یک ماه آینده و پیش از آغاز رسمی عرضه آن منتشر خواهند شد، اما یکی از بررسی کنندگان نتوانسته جلوی خود را بگیرد و این کارت را در بنچمارک Geekbench تست کرده است.

اولین حضور کارت گرافیک GeForce RTX 4070 Ti روی دیتابیس Geekbench مشخصات اولیه آن را تأیید می‌کند. طبق مدخل مربوطه، این کارت به 60 پردازشگر استریم – معادل 7680 هسته CUDA و 12 گیگابایت حافظه مجهز بوده و بیشینه فرکانس افزایشی آن 2730 مگاهرتز است. این مشخصات، دقیقاً همان مشخصات کارت گرافیک RTX 4080 12GB هستند که انویدیا از عرضه آن با این نام منصرف شد.

این کارت چندین بار در تست Geekbench OpenCL شرکت داده شده و تا زمان نگارش این مطلب، خبری از تست آن روی رابط‌های Vulkan و CUDA نیست. در تست‌های انجام شده، کارت گرافیک RTX 4070 Ti توانسته امتیاز میانگین 214654 را کسب کند که طبق چارت‌های رسمی Geekbench، حدود 45.8 درصد از کارت گرافیک RTX 3070 Ti در همین تست بالاتر است.

نکته جالب این است که در این تست، کارت گرافیک RTX 4070 Ti با اختلاف یک درصدی از کارت گرافیک RX 7900 XTX پیشی می‌گیرد (مقایسه طبق جدیدترین نتایج دیتابیس انجام شده‌ است). البته به طور کلی رابط OpenCL با کارت گرافیک‌های GeForce انویدیا سازگاری بیشتری داشته و در سوی دیگر، کارت گرافیک‌های AMD Radeon در رابط Vulkan عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهند.

بگذارید بار دیگر یادآوری کنیم که این‌ها، صرفاً بنچمارک‌های محاسباتی هستند و هیچ اطلاعاتی در خصوص عملکرد گیمینگ کارت‌ها به ما نمی‌دهند. عملکرد کارت گرافیک GeForce RTX 4070 Ti در گیمینگ به طور قطع با نتایج و مقایسه‌هایی که اینجا مطرح شد تفاوت زیادی دارد.

 

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما