بهترین شبیه ساز اندروید 2024 ؛ معرفی برترین‌ها برای ویندوز و مک

اقتصاد ۱۰۰ - با استفاده از بهترین شبیه ساز اندروید می‌توانید به راحتی و بدون محدودیت، بازی‌ها و اپلیکیشن‌های اندرویدی را در کامپیوتر ویندوزی یا مک اجرا کنید.

به گزارش گروه دانش و فناوری، وقتی در اندروید روی یک اپلیکیشن کار می‌کنید، ممکن است نیاز داشته باشید که به جای موبایل، آن را روی کامپیوتر امتحان و اجرا کنید. می‌توانید این کار را با برنامه‌های شبیه ساز اندروید و برای انواع گوشی و نمایشگرهایی با ابعاد مختلف انجام داده و اپلیکیشن را برای شرایط مختلف امتحان کنید.

یا ممکن است قصد اجرای اپلیکیشنی را داشته باشید که فقط در اندروید در دسترس است. مثلاً برای استفاده تحت وب اینستاگرام یکسری محدودیت دارید و برای رفع این محدودیت‌ها باید از اپلیکیشن این شبکه اجتماعی استفاده کنید. با استفاده از یک شبیه ساز می‌توانید عکس‌های دلخواه را در کامپیوتر یا مک ویرایش و بارگذاری کرده و در اینستاگرام منتشر کنید.

در ویندوز 11 قابلیت نصب مجازی اپلیکیشن‌های اندروید وجود دارد اما هنوز هم افراد زیادی هستند که از ویندوز 10 یا مک استفاده می‌کنند. با توجه به اهمیت و کاربرد شبیه سازها اندروید، در ادامه مطلب با معرفی بهترین گزینه‌های موجود همراه شما هستیم تا بتوانید بهترین شبیه ساز اندروید را برای شرایط و نیازهای خودتان پیدا کنید

با استفاده از شبیه سازهای اندروید می‌توانید انواع اپلیکیشن‌های اندرویدی را در کامپیوتر اجرا کنید. شبیه سازهای اندروید برای اجرای بازی در کامپیوتر، توسعه اپلیکیشن و ارتقای بهره‌وری کارایی دارند. خیلی از اپلیکیشن‌های بیزنسی اندروید مبتنی بر سرویس ابر و احرازهویت یکپارچه هستند؛ به همین دلیل ممکن است استفاده از مرورگر کامپیوتر برای کار با چنین اپلیکیشن‌هایی راحت‌تر باشد. اما اگر قصد اجرای بازی را دارید، می‌توانید از شبیه سازهای اندروید استفاده کنید.

بهترین شبیه ساز اندروید

بهترین شبیه ساز اندروید

در ادامه مطلب با بهترین شبیه سازهای اندروید از نظر راحتی استفاده، رابط کاربری، سیستم مورد نیاز و سرعت اجرا آشنا می‌شوید. همچنین، این نرم افزارها از نظر امکانات جانبی، عملکرد، قیمت، مناسب بودن برای گیمینگ یا کاربردهای کلی و ویژگی‌های مختلف دیگر هم مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.

برای آشنایی با بهترین برنامه های شبیه ساز اندروید با ما همراه باشید.

1. BlueStacks

بهترین شبیه ساز اندروید

  • نقاط قوت: کیفیت خوب، عملکرد مطمئن، نسخه رایگان و پرداختی
  • نقاط ضعف: فقط پلتفرم بازی

BlueStacks App Player شناخته شده‌ترین و بهترین نرم افزار شبیه ساز است که کیفیت و عملکرد بسیار خوبی دارد. BlueStacks با در نظر گرفتن راحتی کاربران طراحی شده و استفاده از آن درست مثل استفاده از اندروید در تبلت یا گوشی است. این اپلیکیشن، نسخه رایگان و پرداختی دارد. در نسخه رایگان BlueStacks یکسری تبلیغ و اپلیکیشن اسپانسر شده وجود دارد که تعداد آنها چندان زیاد نیست.

BlueStacks بیشتر مخصوص اجرای بازی است و رابط کاربری آن در اصل یک فرانت – اند برای دانلود و نصب بازی‌ها محسوب می‌شود؛ اما در این شبیه ساز هم امکان سرزدن به گوگل پلی و نصب اپلیکیشن از این فروشگاه را دارید. همچنین، برای اضافه کردن اپلیکیشن و بازی از منابع دیگر، می‌توانید فایل‌های APK مستقل را استفاده کنید. تجربه کاربران نشان می‌دهد که استفاده از این اپلیکیشن ساده و راحت است. می‌توانید در این شبیه ساز Summoners War fine را نصب کنید اما امکان استفاده از حساب‌های قبلی خودتان را در آن ندارید.

در مجموع، اگر به دنبال بهترین شبیه ساز اندروید 2024 هستید و سخت افزار قدرتمندی دارید، BlueStacks می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

2. NoxPlayer

بهترین شبیه ساز اندروید

  • نقاط قوت: سازگاری با گیم پد، صرفاً مختص گیم نیست، قابلیت ضبط
  • نقاط ضعف: هر از گاهی قفل می‌کند.

NoxPlayer هم یکی دیگر از بهترین نرم افزارهای شبیه ساز اندروید است که مثل BlueStacks طراحی شیک و سرعت بالایی دارد و می‌توانید از آن برای کامپیوتر و مک استفاده کنید. برای اجرای بازی در NoxPlayer می‌توانید از گیم پد دلخواهتان استفاده کنید و امکان تعیین عملکرد کلیدها یا دکمه‌های مختلف را برای انجام حرکات دست مختلف در اندروید دارید.

NoxPlayer از نظر تنوع قابلیت‌ها بهترین شبیه ساز اندروید محسوب می‌شود و با وجود اینکه با در نظر گرفتن نیازهای گیمرها طراحی شده، اما امکان نصب سایر اپلیکیشن‌های گوگل پلی هم در این شبیه ساز وجود دارد. NoxPlayer کاملاً رایگان است اما از طریق نوار عمودی سمت راست پنجره این شبیه ساز، امکان دسترسی به انواع قابلیت‌های جانبی را دارید. در اینجا می‌توانید میانبر ضبط ویدیو و اسکرین شات را پیدا کنید؛ به همراه یک لینک برای ضبط ماکرو و گزینه نصب نرم افزار با فایل‌های APK به دست آمده از منابعی خارج از گوگل پلی.

3. GameLoop

بهترین شبیه ساز اندروید

  • نقاط قوت: پشتیبانی از انواع نسخه‌های کالاف دیوتی
  • نقاط ضعف: فقط مخصوص گیمینگ

GameLoop یکی دیگر از بهترین شبیه سازهای اندروید است که بیشتر به عنوان یک پلتفرم گیمینگ طراحی شده و از عناوین محبوبی مثل کالاف دیوتی موبایل و پابجی موبایل پشتیبانی می‌کند. شرکت Tencent هم قبلاً اعلام کرده بود که این شبیه ساز، نسخه رسمی برای اجرای بازی کالاف است.

البته در این شبیه ساز می‌توانید عناوین مهم دیگری مثل فورتنایت، اتومبیل‌دزدی بزرگ ۵ و غیره را هم اجرا کنید اما GameLoop بهترین شبیه ساز اندروید برای اجرای بازی کالاف است.

هدف و کاربرد اصلی GameLoop هم مثل BlueStack اجرای بازی است؛ بنابراین اگر به دنبال یک شبیه ساز برای اجرای اپلیکیشن‌های کاری و اداری هستید، احتمالاً GameLoop انتخاب خوبی برای شما نیست. اما اگر صرفاً مایل هستید که با کامپیوتر به بازی‌های مهم اندروید دسترسی پیدا کنید، GameLoop می‌تواند نیاز شما را رفع کند.

4. AndY

بهترین شبیه ساز اندروید

  • نقاط قوت: قابلیت روت، پشتیبانی از مک و ویندوز، امکان استفاده از گوشی به عنوان کنترلر
  • نقاط ضعف: سختی استفاده

AndY یکی دیگر از بهترین برنامه های شبیه ساز اندروید است که البته با حجم 3 گیگابایت، یک نرم افزار نسبتاً سنگین محسوب می‌شود. هنگام نصب این نرم افزار گزینه‌های زیادی در اختیار شما قرار می‌گیرد که ممکن است به بعضی از آنها نیاز نداشته باشید؛ به همین دلیل بهتر است مراقب انتخاب این گزینه‌ها در هنگام نصب اپلیکیشن باشید و موارد غیر ضروری را نصب نکنید.

هدف اصلی از طراحی AndY هم این بوده که کاربران بتوانند بازی‌های اندروید را در کامپیوتر اجرا کنند. این نرم افزار علاوه بر پشتیبانی از دسته پلی استیشن و ایکس باکس به شما امکان می‌دهد که از گوشی هم به عنوان گیم پد استفاده کنید. نصب و راه‌اندازی این شبیه ساز نسبت به سایر ابزارهای معرفی شده در این مطلب کمی سخت‌تر است و همین موضوع می‌تواند باعث انصراف بعضی از کاربران از نصب این شبیه ساز شود.

در عین حال، AndY عملکرد بسیار خوبی دارد و اگر به دنبال دانلود شبیه ساز اندروید برای ویندوز 10 و یا کامپیوتر هستید، حتماً این نرم افزار را در نظر داشته باشید. همچنین با AndY می‌توانید دستگاه اندروید مجازی خودتان را روت کنید تا امکان اجرای اپلیکیشن‌های بیشتر روی آن فراهم شود.

5. MEmu Play

بهترین شبیه ساز اندروید

  • نقاط قوت: قابلیت مجازی سازی، تنظیمات کیبورد
  • نقاط ضعف: فقط مخصوص گیمینگ

MEmu یکی دیگر از بهترین نرم افزارهای شبیه ساز اندروید است که محصول نسبتاً جدیدی محسوب می‌شود اما توانسته به موفقیت چشمگیری برسد. تمرکز اصلی MEmu هم گیمینگ است و برای دستیابی به بالاترین سطح عملکرد با این شبیه ساز، بهتر است که مجازی سازی را برای پردازنده فعال کنید.

MEmu با داشتن قابلیت پشتیبانی از تراشه‌های اینتل و ای‌ام‌دی و همچنین انواع کارت‌های گرافیک اختصاصی و ادغام شده، از نظر خیلی از کاربران بهترین برنامه شبیه ساز اندروید برای ویندوز است.

در این شبیه ساز به گزینه‌ها و قابلیت‌های زیادی برای تعریف عملکرد کیبورد دسترسی دارید و می‌توانید نرم افزارهای دلخواه را از طریق پلی استور یا با کشیدن و رها کردن فایل APK در پنجره نرم افزار نصب کنید.

انتهای پیام

منبع : تکراتو

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما دولت پزشکیان باید کدام مورد را در اولویت قر ار دهد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما