تصویر واقعی اوپو فایند N2 فلیپ این گوشی را در رنگ بنفش نشان می‌دهد

اولین گوشی تاشو صدفی اوپو فردا به صورت رسمی معرفی می‌شود.

تصویر واقعی اوپو فایند N2 فلیپ این گوشی را در رنگ بنفش نشان می‌دهد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام،همانطور که می‌دانیم، اوپو قرار است فردا و در طی رویداد فناوری INNO Day از نسل جدید گوشی تاشو خود موسوم به اوپو فایند N2 و فایند N2 فلیپ رونمایی کند. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تصویر واقعی اوپو فایند N2 فلیپ در شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشته شده است که رنگ بنفش آن را نشان می‌دهد.

تصویر لو رفت اوپو فایند N2 فلیپ پنل پشتی آن را نشان می‌دهد که میزبان نمایشگر کاور و دو دوربین اصلی و فوق عریض است. همانطور که در تصاویر مشخص است، نمایشگر کاور این گوشی تاشو اندازه بزرگی دارد و حدودا نصف پنل پشتی اوپو فایند N2 فلیپ (در حالت تا شده) را به خود اختصاص می‌دهد. در سمت راست نمایشگر کاور، دوربین‌های پشتی این گوشی قرار گرفته است که با فلش LED دوگانه و میکروفون همراه است.

شایان ذکر است که به احتمال فراوان، نمایشگر کاور اوپو فایند N2 فلیپ برابر با 3.2 اینچ خواهد بود که در مقایسه با دیگر گوشی‌های تاشو صدفی بازار مانند موتو ریزر 2022 و گلکسی زد فلیپ 4 از اندازه بزرگ‌تری بهره می‌برد. در این راستا، انتظار می‌رود نمایشگر کاور به قابلیت‌های جدیدی مجهز شود تا نمایشگر کاور بزرگ‌ آن کارآمدتر شود.

گزارش‌های قبلی ادعا کرده‌اند که اوپو فایند N2 فلیپ از نمایشگر داخلی 6.8 اینچی امولد E6 با رزولوشن تصور فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره خواهد برد. این نمایشگر همچنین میزبان دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX709 خواهد بود. دوربین‌های پشتی این گوشی تاشو شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی IMX890 با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال و لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی IMX355 سونی است.

در نهایت باید اشاره کرد که قلب تپنده اوپو فایند N2 فلیپ تراشه دایمنسیتی 9000 پلاس است که از طریق باتری 4300 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 44 واتی تغذیه خواهد کرد. کانفیگ‌های این گوشی تاشو نیز شامل حافظه رم تا 12 گیگابایت و حافظه داخلی تا 512 گیگابایت خواهد شد. از دیگر مشخصات فنی اوپو فایند N2 فلیپ می‌توان به اندورید 13 بر پایه رابط کاربری ColorOS 13 و سنسور اثر انگشت کنار بدنه اشاره کرد. 

 

 

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما