تصاویر گلکسی بادز 3 با طراحی شیک‌تر و باریک‌تر از ایرپاد اپل منتشر شد

اقتصاد ۱۰۰ - در اوایل این هفته، نشت اطلاعاتی از گلکسی بادز 3 باعث نگرانی طرفداران شد، زیرا طراحی آن به طرز وحشتناکی بد به نظر می‌رسید. برخی از طرفداران حتی در صحت این نشت شک کردند، زیرا محصول در آن تصویر بیشتر شبیه یک تقلبی ارزان بود تا یک محصول واقعی از سامسونگ.

تصاویر گلکسی بادز 3 با طراحی شیک‌تر و باریک‌تر از ایرپاد اپل منتشر شد

به گزارش گروه دانش و فناوری،اما حالا یکی از منابع معتبر تصاویر جدیدی منتشر کرده که اگر درست باشند تائید می‌کند تصاویری که قبلا منتشر شده بود اصلی نبوده و گلکسی بادز 3 واقعی از طراحی زیبایی برخوردار است و احتمالا تاج بهترین بهترین هدفون های سامسونگ 2024 را بر سر خواهد گذاشت.

آشنایی با مشخصات گلکسی بادز 3

اطلاعات منتشر شده جدید در سایت Coupang که یکی از بزرگترین خرده‌فروشی‌های آنلاین در کره جنوبی است به اشتراگ گذاشته شده؛ البته این موضوع قابل درک است، چراکه با زندیک شددن به زمان عرضه، سایت‌ها و منابع مختلف با انتشار تصاویر متنوع به استقبال محصولات جدیدی که بزودی وارد بازار خواهند شد، می‌روند.

احتمالا متوجه شده‌اید که گلکسی بادز 3 هیچ شباهتی به هم نسل‌های قبلی‌اش ندارد. هر دو مدل Galaxy Buds 3 و Buds 3 Pro امسال با طراحی جدیدی عرضه می‌شوند، با یک عنصر طراحی خاص در ساقه‌ها که آنها را به ایرپادهای اپل شبیه می‌کند.

اما Galaxy Buds 3 خطوط و زوایای تیزتری دارند که باعث می‌شود باریک‌تر و زیباتر از ایرپادها به‌چشم بیایند. به نظر می‌رسد که سامسونگ به دنبال یک ظاهر و حس آینده‌نگر برای ایربادهای جدید خود است، به طوری که حتی با وجود ساقه‌هایی که به نماد ایرپادها تبدیل شده‌اند، Galaxy Buds 3 جدید در یک سطح متفاوت به نظر می‌رسند.

از نظر ارتقاء فنی، گزارش‌های قبلی حاکی از آن است که Galaxy Buds 3 مجهز به یک درایور تک‌گانه، قابلیت حذف نویز فعال (ANC) و درجه‌بندی IP57 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. همچنین سامسونگ ادعا کرده باتری این دستگاه با یک بار شارژ کامل، تا 24 ساعت دوام می‌آورد و قابل استفاده است.

انتهای پیام

منبع : تکراتو

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما با توجه به نتیجه آرا، مشارکت در مرحله دوم انتخابات چه تفاوتی با مرحله اول دارد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما