اوپو فایند N2 فلیپ با تراشه دایمنسیتی 9000 پلاس در بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفت

سری گوشی‌های تاشو جدید تا سه روز دیگر (24 آذر) معرفی خواهد شد.

اوپو فایند N2 فلیپ با تراشه دایمنسیتی 9000 پلاس در بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفت

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام، همانطور که می‌دانیم، نسل جدید گوشی‌های تاشو اوپو قرار که شامل دو مدل اوپو فایند N2 و اوپو فایند N2 فلیپ می‌شود قرار است در تاریخ 15 دسامبر مصادف با 24 آذر در طی رویداد فناوری INNO Day این برند چینی رونمایی شوند. در این راستا، اوپو فایند N2 فلیپ به عنوان اولین گوشی تاشو صدفی اوپو روانه بازار خواهد شد و اوپو فایند N2 نیز به عنوان نسخه نسل جدید گوشی تاشو فایند N در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، اوپو فایند N2 فلیپ در لیست بنچمارک گیک‌بنچ ثبت شده است و بخشی از مشخصات فنی سخت‌افزاری آن فاش شد.

طبق این گزارش، اوپو فایند N2 فلیپ با شناسه مدل PGT110 در پایگاه اطلاعاتی بنچمارک گیک‌بنچ لیست شده است. براساس اطلاعات فنی لیست گیک‌بنچ، اوپو فایند N2 فلیپ به تراشه‌ هشت‌ هسته‌ای مجهز خواهد بود که به نظر تراشه دایمنسیتی 9000 پلاس است. در این راستا، پردازنده مرکزی تراشه پرچمدار مدیاتک از یک هسته قدرتمند با فرکانس 3.20 گیگاهرتزی، سه هسته میانی با فرکانس 2.85 گیگاهرتزی و چهار هسته کم مصرف با فرکانس 1.80 گیگاهرتزی بهره ‌می‌برد. برای پردازش‌های گرافیکی، این گوشی تاشو به پردازنده گرافیکی Mali-G710 آنبرد مجهز است.

از نظر عملکرد پردازشی، سخت‌افزار به کار رفته در اوپو فایند N2 فلیپ در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب موفق به کسب امتیازهای 1306 و 4293 شده است. از دیگر مشخصات فنی اوپو فایند N2 فلیپ که در لیست گیک‌بنچ ذکر شده است می‌توان به حافظه رم 12 گیگابایتی و اندروید 13 اشاره کرد که احتمالا بر پایه رابط کاربری ColorOS 13 خواهد بود.

شایان ذکر است تیزر ویدئویی منتشر شده از اوپو فایند N2 فلیپ حاشیه کم نمایشگر داخلی و سنسور اثر انگشت کنار بدنه آن را نشان می‌دهد. به علاوه، این گوشی تاشو در پنل پشتی خود میزبان نمایشگر کاور بزرگ 3.2 اینچی خواهد بود که از نرخ نوسازی 60 هرتزی بهره خواهد برد. شایعات قبلی اذعان داشته‌اند که اوپو فایند N2 فلیپ به نمایشگر داخلی 6.8 اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی مجهز خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که ساختار دوربین اوپو فایند N2 فلیپ احتمالا شامل دو سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و فوق عریض 8 مگاپیکسلی خواهد بود. در پنل جلویی نیز به احتمال زیاد دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت. انرژی موردنیاز فعالیت‌های این گوشی تاشو توسط باتری 4300 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 44 واتی تامین خواهد شد. 

 

 

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما