هیجان انگیز ترین قابلیت آی او اس ۱۸

اقتصاد ۱۰۰ - قطعا هیجان انگیز ترین قابلیت سیستم عامل آی او اس ۱۸ تغییر رنگ آیکون اپ‌ها و جانمایی آنها در مکان دلخواه است.

هیجان انگیز ترین قابلیت آی او اس ۱۸

به گزارش گروه دانش و فناوری، همان‌طور که مارک گورمن در آخرین خبرنامه خود گزارش داده است، سیستم عامل  iOS 18 به کاربران امکان سفارشی سازی بیشتر صفحه اصلی آیفون خود را می دهد.

اپل علاوه بر اینکه آیکون اپلیکیشن‌ها را آزادانه قرار داده، همچنین به جای محدود کردن، برای اولین بار قفل سفارشی سازی آیکون اپلیکیشن را به عنوان یک ویژگی شخص اول باز می کند.

به طور خاص گورمن گزارش داد آی او اس ۱۸ به کاربران اجازه می‌دهد "رنگ آیکون‌های اپ‌ها را تغییر دهند".

به عنوان مثال، آنها می‌توانند همه اپ‌های شبکه‌های اجتماعی خود را رنگ آبی و همه برنامه‌های مالی خود را به رنگ سبز داشته باشند.

سفارشی‌سازی آیکون صفحه اصلی در حال حاضر از طریق هک‌هایی مانند ایجاد میانبرهای صفحه اصلی تک‌عملی که یک برنامه مشخص را راه‌اندازی می‌کنند، امکان‌پذیر است. اما این تنظیم کمی دشوار است.

با آی او اس ۱۸ به نظر می‌رسد که این تجربه اکنون به یک ویژگی کاملاً پشتیبانی شده تبدیل خواهد شد. مشخص نیست که آیا آیکون‌ها می‌توانند آزادانه سفارشی شوند و به هر تصویر جدیدی که کاربر می‌خواهد تغییر دهند، یا اینکه سیستم به سادگی اجازه رنگ‌آمیزی را می‌دهد، یعنی همان نماد را حفظ می‌کند اما پالت رنگ مورد استفاده را تغییر می‌دهد.

 

علاوه بر ویژگی‌های شخصی سازی صفحه اصلی، گورمن همچنین اشاره کرد که آی او اس ۱۸ چندین پیشرفت قابل توجه دیگر را از جمله

- رونویسی یادداشت‌های صوتی

– روتوش عکس‌ها با هوش مصنوعی

- بهبود جستجوی وب در سافاری

- ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی

معرفی خواهد کرد.

این بزرگترین آپدیت سیستم عامل آیفون در سال‌های اخیر خواهد بود و علاوه بر مجموعه ای از قابلیت های هوش مصنوعی و به روز رسانی‌های صفحه اصلی مورد درخواست طولانی مدت مانند توانایی انتخاب نمادهای برنامه خود، انتظار می رود اپل بسیاری از برنامه‌های داخلی آیفون را با ویژگی‌های جدید به روز کند.

سیستم عامل آی او اس ۱۸ تا چند هفته دیگر به طور رسمی در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان WWDC اپل که در ۱۰ ژوئن برگزار شد، معرفی خواهد شد.

 

 

 

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما با توجه به نتیجه آرا، مشارکت در مرحله دوم انتخابات چه تفاوتی با مرحله اول دارد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما